Mijn grootste aankoop ooit een Tudor Pelagos 25500T

Na maanden van wikken en wegen de knoop doorgehakt.
Ik had mijn oog op het nieuwe model in de kleur blauw laten vallen.
Na uitvoerig over deze klokjes te hebben gelezen toch maar naar het oude model gaan zoeken.
Dit vooral omdat het uurwerk in het oude model al langer bestaat en die in het nieuwe model zich nog bewijzen moet. Zwart is tijdloos en ben bang dat dit niet met het blauwe het geval zal zijn. Daarom ook van de kleur blauw afgeweken.

Fillipucci heeft er een liggen maar wil niets van de prijs af doen. Dus maar op zoek naar een ander adres. Chrono 24 doorgespit maar ook daar vond ik de prijzen te hoog of het horloge te ver weg. Ook op MP gekeken en daar stond er een. Deze is van juli 2015 en 2 maal gedragen alleen met de rubberen band. Meerdere mail en sms berichten naar de verkoper gestuurd en vanmorgen telefonisch contact gehad. Het horloge is aangekocht in Australië bij een officiële Tudor dealer/importeur. Horloge aankoop omvat de doos, titanium band en alle bijbehorende papieren incl bon van aankoop.

as. Vrijdagmiddag stap ik in de auto om de Tudor Pelagos 25500T te gaan bekijken en als alles me bevalt mee te nemen naar zijn nieuwe woon omgeving.

7 likes

Spreek je jezelf nu tegen?
Ik zou persoonlijk niet gaan voor een Pelagos als hij enkel op rubber wordt geleverd. Hij is imo het mooist op zijn titanium band waarbij de rubberen band dan een leuke afwisseling is…

Verder natuurlijk een prachtig horloge!

Idd foutje in de tekst. pas het aan.

Na 3x lezen begrijp ik hem haha. Hij is enkel gedragen met de rubberen band :wink:

Dan zeg ik alsie in goede staat is en de prijs ook: DOEN!

Super ding!

Mooi horloge. Nu begint het lange wachten :grinning:. Veel plezier vrijdag.

Hahaha sorry ben niet zo goed dingen op schrift zetten. Prijs is ook oke. Betaal bij hem hetzelfde als een exemplaar uit Italie van 2013.

1 like

Ja toppertje! :+1:

Filipicci heeft leuke horloges maar verwacht idd geen korting.

Mijn beste,

Dat is een fijn vooruitzicht!!

Orologio Signaturis Temporis. :wink:

Alvast gefeliciteerd dan , is inderdaad een schitterend horloge .
En dan nu het lange wachten :wink: , is altijd mijn zwakste punt …

Pieter.

Heerlijke klok, veel plezier!

2 likes

Ach heb genoeg te doen en het is zo vrijdag. :joy: :joy: :joy:

Mooie klok, alvast veel voorpret! :slight_smile:

Toppertje. Nog eentje dan :+1:t2:

2 likes

Zie ik het goed dat er geen serienummer op de kast staat of is dat ‘geblurred’ de mijn heeft een serienummer in tegenovergestelde zijde waar het model 25500tn staat…

Ik zie het iig niet staan.
Net ff gekeken op chrono daar hebben ze ook een nummer staan.
Zal de verkoper eens vragen of hij me een betere foto van de achterkant wil sturen.

Had snel antwoord.
Nieuwe foto en daar is deze wel zichtbaar.

Iemand enig idee waar ik dit nummer kan laten checken??

1 like

OK dan klopt het :smile:

Prachtig!
Alvast veel plezier met de Pelagos.

Veel draagplezier!!

Mooi man, gefeliciteerd alvast :thumbsup:!

AAAAHHH

je hebt me net met n uurtje ‘verslagen’!!! Na even twijfelen via MP zo’n aankoop te doen, toch extra foto’s gevraagd en goed contact met verkoper. Wilde net gaan mailen voor een afspraak en toen zag ik dit bericht… Boehoe

Maar serieus: veel plezier alvast!
Ik verder zoeken…