Mijn grootste aankoop ooit een Tudor Pelagos 25500T

@raider87 Dat snap ik maar is gewoon een leuke ervaring, je verwacht echt niet dat hij zo licht is.

Helaas heb ik nog nooit een titanium horloge omgehad laat staan een Tudor :frowning:

Ben blij voor je dat je het overleefd hebt. Weet precies wat je bedoelt. Mijn vrouw was ook ernstig ziek maar ze heeft het niet overleeft. Als je zoiets van dichtbij meemaakt weet je dat het leven kort is. Daarom is het zo te belamgerijk om te genieten. Elke dag kan je laatste zijn. Daarom dingen doen waar je van geniet. En ik geniet van mijn klokjes dus ook deze nog ff toevoegen aan de collectie.

1 like

Precies hoe ik nu in het leven sta!

Ooow, dat had ik totaal niet, voor een titanium horloge is die nog best zwaar, maar dat komt wss door de stalen sluiting en de stalen achterdeksel. Ik vind hem iig super dragen en hij sluit operfect aan op mijn polsen :slight_smile:

Ik wil net zeggen, voor een titanium klok is hij nog best aan het gewicht.

Het is vrijdag! Veel plezier @Angelo66 met het ophalen/bekijken van je horloge. Vergeet niet wat foto’s te maken.

Thnx heb er zin in dus dat komt wel goed.
Heb een druk weekend dus de fotos komen na het weekend.

Idd veel voorpret en ben benieuwd hoe ie je bevalt.

Leuke ontmoeting gehad met de verkoper Richard. Bij hem thuis aangekomen de Pelagos bewonderd gepast en moet zeggen dat hij net
zo groot is als de Seiko die ik om had. Op het moment dat ik de klok omdeed was ik verkocht. Wat een pracht klok en wat is die mooi afgewerkt. Bijna perfect.
Met Richard naar de bank gereden, het geld op zijn rekening gestort en het horloge overhandigd gekregen.

Na anderhalf uur rijden en een tussenstop bij de grote M, eerst langs de juwelier geweest om de titanium band op de Pelagos te laten zetten, en nu eindelijk thuis.

Hij is helemaal compleet, alles wat erbij hoort zit erbij, incl de aankoop bon uit Australie.

Het voelt anders als de horloges die ik heb een veel draag. Het is te beschrijven als of je nu echt iets om je pols hebt.
Niet dat de anderen minder zijn maar het voelt anders. (mischien zit dit alleen in mijn hoofd) :smile: :smile:

Bn er heel blij mee en hoop er nog zeer veel plezier van te hebben.

12 likes

Gefeliciteerd!!! Supergaaf ding.

Mooi !! Topklok :+1:t2: veel draagplezier :smile:

Gefeliciteerd Angelo! Mooi dat de reis niet voor niets is geweest…:wink:

Ik moet nog even geduld hebben…

1 like

Prachtig horloge
Geniet er van :+1:

Gaaf gaaf ding! Have fun!

Proficiat en heel veel plezier ermee!

Proficiat ! erg mooi !!

Prachtig. Ik vind de Pelagos echt een beauty.

Gefeliciteerd met deze aankoop , hij staat je perfect , dat je er lang plezier van mag hebben.

Lekkere klok!