Mijn Horloge End-Game

Goed verhaal, ook mooi te zien hoe smaken kunnen verschillen.

1 like

Chique gespeeld. Heel veel plezier met de 3D+1B aan horloges!

1 like

Erg mooi trio en nog fijner dat je de rust hebt gevonden! Geniet er van!

1 like

Gefeliciteerd met de keuze en de mooie NA. Mooi trio zo :+1:t2:

1 like

:muscle:

1 like

Ik begrijp het helemaal. Lijkt me lekker, die rust :sweat_smile:. Ben benieuwd wanneer het weer gaat kriebelen… :sunglasses:

1 like

Prachtige collectie en mooi om te zien welke “reis” je hebt afgelegd in horloge land, ik ben nog aan het begin en benieuwd waar de mijne zal stranden :thinking:

1 like

Fijn dat je eindelijk rust hebt gevonden. Geniet ervan zolang het duurt.

1 like

Mooi en leuk verhaal om te lezen. En fantastische end game colelctie. Enjoy

1 like

Zeker?

Toegegeven leuke collectiereis die je al doormaakte.

Welke vielen er tegen in de 5000-15000 range?

Mooi verslagje! Het behoeven er inderdaad niet altijd tientallen of zelfs honderden te zijn. Mooi om te lezen over de rust en het gevoel van compleetheid die, na veel proberen van diverse merken en modellen, je met deze vier prachtige horloges nu hebt gevonden. Een heel persoonlijke keuze, die getuigt van smaak, kwaliteitsbesef en gevoel voor bruikbaarheid.
Heel veel plezier nog gewenst met deze schitterende ‘4-piece-collection’ die ondanks het beperkte aantal - of misschien zelfs juist door het beperkte aantal - toch heel compleet is.
Geniet er van!

1 like

Trio? Dus de Casio reken je niet mee?

Mooie collectie hoor👌( inclusief de Casio )

Kwartet dus🤷‍♂️

2 likes

Gefeliciteerd! De SBGP011 is een erg fijn sporthorloge. Ik zou liever de 37mm kast hebben, maar als je een 9F85 met onafhankelijk verstelbare uurwijzer afzet tegen de quickset 9F62 wint het uurwerk toch voor mij, daarom is hij bij mij ondanks de maat zo sticky.

Hoe dan ook, welkom bij de GS club.

Klopt. Het is natuurlijk gewoon een kwartet. Een four piece. Elke andere claim is zelfbedotterij van het zuiverste water.

Toch maar nieuw besteld? :slight_smile: Uiteindelijke import ongeveer daar geland waar ik zei, of viel het mee?

Ik voorspel dat je gaat inzien dat die SBGP eigenlijk stiekem prima werkt als daily driver en zelfs beater. Het uurwerk is bombproof, en de kast ook.

1 like

Stuk voor stuk mooie horloges! Ben je alleen niet bang dat je een beetje kleur gaat missen?

1 like

Bestemming bereikt :+1: Nooit meer op reis?

1 like

Proficiat. Mooi om te zien dat dromen werkelijkheid worden :ok_hand:t3:

Nu genieten :champagne:

1 like

Dat straalt je 3+1 collectie ook wel echt uit. Ik vind het een hele mooie rustige gebalanceerde collectie waar je trots op mag zijn.
Geniet er van!

1 like

Bangerrang!!! Supermooie collectie :boom:

1 like

Super mooie collectie! Zo zou mijn collectie er ook ongeveer uit te kunnen zien. Een dresser hoort op leren band vind ik. :wink:

2 likes

Mooie collectie en thanks voor het verhaal :wink:

1 like