Mijn Horloge End-Game

Gefeliciteerd met een mooi afgewogen collectie !

1 like

Mooi verhaal en zo herkenbaar :slight_smile:
Hele mooie ā€˜eindā€™ collectie zo!

1 like

Het viel me alles mee, heel ruim onder de NL adviesprijs

Het viel me niet tegen, maar buiten het ā€œmerkā€ zag ik de meerwaarde niet in de afwerking of overal gevoel van kwaliteit.

Juist niet, deze combi kan altijd en de uitstraling en presence per horloge verschil juist heel erg tussen deze 3

De casio is er vooral bij voor op het strand/in een zwembad/andere niet dagelijkse activiteiten waarbij kans op beschadingen groot is.

Heb meerdere kleuren en soort gehad, zijn allemaal weer vlot eruit gegaan ook

Wie weet komt deze nog, maar bij mij worden hij vooral gedragen op kantoor waar overhemd/jeans de standaard is. hier kan staal prima

2 likes

Dan heb je het verkeerde merk gepast vrees ik.

JLC en Zenith bvb vind ik merkelijk hoger afgewerkt.

1 like

Dat geloof ik meteen.

Ik zag er gewoon niet de stap in terug die bijvoorbeeld maakt als van ā‚¬0-ā‚¬2000 naar ā‚¬2000-ā‚¬4000 gaat. Want daar zat in mijn optiek echt aanzienlijk veel verschil tussen.

Misschien heb ik gewoon de verkeerde merken in mijn handen gehad :sweat_smile:

Geeft niets, de rust is niet meer dan een kleine onderbreking. :wink:

2 likes

Mag toch hopen dat het iets meer dan een ā€œkleineā€ onderbreking.

Vind het wel fijn om gewoon precies te hebben waar ik naar op zoek was.

2 likes

Zeer mooie 3+1 piece collection.
Ik hoop de rust binnenkort ook weer even terug te vinden.
Bij mij gaat dit altijd met ups en downs, rust en dan weer gekte. Ik zit nog even in de gekte.
Ook mooie evolutie om te zien. Geniet nu maar van de mooie verzameling en de rust.

1 like

Dat zou fijn zijn!
Een zeker gevoel van voldoening.

Geniet van de collectie!

1 like

Leuk verhaal om je reis door horloge-land te lezen.
De GS is toch wel :drooling_face::drooling_face:

Geniet ervan :wink:

1 like

Die GS is wel bijzonder ja :star_struck:

Het is altijd erg leuk om de post te zien waar het mogelijk is om de evolutie op de wachtreis te zien.
Ik denk dat je drie horloges soms de onderlinge verdeling kunnen veranderen. Ze zijn echt polivalent.
Het spijt me dat ik het moet zeggen, maar ik denk dat je hier niet gaat stoppenā€¦ :sweat_smile:

1 like