Triest dat het gajes pakketjes plundert…
niet normaal ongelooflijk.
Zeer spijtige zaak… in deze tijden is het al zeer moeilijk om iets te traceren… zelfs aflevering gebeurt zonder handtekening… (zelfs verzekerde zendingen!) Hopelijk krijgen jullie iets van vergoeding…
Dit klopt absoluut
En hier nog zo’n geval. Glycine Airman 36mm uit postpakket gestolen!
Wellicht Postnl eens benaderen met de info van beide zendingen tegelijkertijd?
Oh shit man, hopen dat mijn 62mas het wel haalt als hij terug komt… Even afkloppen
Maar die gaat uiteraard niet met post NL nu😂
Sorry maar dat gaat echt geen indruk maken, sowieso behandelen ze dit zaak voor zaak. Hoe wil je immers een verband aantonen.
Je komt gewoon in een callcenter terecht die een vast protocol hebben voor zulke zaken.
Ik verbaas mij soms echt over de mate van naïviteit hier.
Wat heeft u toch een mooie posts! Vroeger op het sigarenforum al.
En voor nu, buona notte en morgen weer gezond op!
De beide leden wonen alleen aan de andere kant van het land tov elkaar. Dus of er een verband tussen zit?
De verzenders niet.
Nu wil ik hier absoluut niemand beschuldigen, Heb veel horloges verstuurd over heel de wereld altijd met een verzekering, Maar ik heb ook meegemaakt dat de koper ook het pakje leeg had aangekregen, en netjes dicht geplakt, Kreeg er foto s van toegestuurd. De koper heb ik zijn geld terug gestort, want de verzekering betaald mij altijd uit, Ongeveer 6 weken daarna zie ik mijn verkochte horloge met de bijbehorende gerepareerde doos door mij te koop staan. En je raad nooit door wie, JA door de koper die een lege doos had gekregen, Soms is het grillig wat kopers verzinnen om wat geld proberen terug te pakken bij de verkoper; Kan er een boek over schrijven.
Waren kopers ook ‘gewaardeerde’ forumleden?
Dan kun je deze zin beter niet gebruiken
Nee, daar heb ik fijne ervaring mee
Dan staat dat in het groene gedeelte?
Dat was de verkoper. Ander geval maar niet minder fout.
God zij dank heb ik een tien jaar jongere vriendin !
Herkenbaar inderdaad. Wel eens foto’s van enveloppen gehad van kopers waar precies het bandje uitgedrukt was. Brievenpost naar het buitenland kost geen drol, dus voor bandjes kozen kopers daar vaak voor.