Even gekeken, maar niet een topic over dit onderwerp gevonden.
Een topic om de mooiste te kiezen en waarom?
Welke van de volgende is VOLGENS JOU mooier, leuker etc. en waarom?
Beide even mooi!
Eens, ik zou niet kunnen zeggen waarom de ene mooier is dan de ander
Je bedoelt zoiets?
Wat gaan we doen? Daar verder of hier?
In het topic wat al jaren doorloopt of in jouw nieuwe? Lastige keuze.
Ik houd wel van vernieuwing. Laten we jouw topic gebruiken
Verfrissend.![]()
Telkens als ik naar het ene horloge kijk, denk ik dat ik de andere toch mooier vond.
Waar neigt je hart naar? ![]()
Het is maar net waar je het meeste belang aan hecht, de minuten of de uren.
De eerste vind ik lelijk; subdials dicht op elkaar gepropt omdat de indices zo groot zijn. Het geheel is uit balans.
De tweede heeft dat probleem niet.
de Astos heeft van de twee ook mijn voorkeur, de eerste is vreemd ingedeeld, druk en niet mijn ding
Ikzelf zou voor de 2de gaan, ik hou van druk maar meer dan een seconde subdial zou ik niet gaan.
De mooiste voor jou is die je niet hebt!!
Squre
Astos
Other
![]()
Nee, maar even serieus. Zijn allebei niet mijn smaak. Maar het belangrijkste is dat JIJ ze mooi vindt!
![]()
Geen van beide is mooi, maar dat is natuurlijk smaakzaak ![]()
Ik vrees dat de polls door zullen gaan in het inmiddels tot voksinstituut uitgegroeide fenomeen “Wristwatch battles”. Maar we kunnen in dit topic door gaan met het roasten van die twee horloges, even zonder holle beleefdheid of me wat aan te trekken van wie er nu welk horloge zou kunnen hebben:
Eerlijk is eerlijk, die bovenste is een typische Chineese dropship-quartz die een veel te klein uurwerkje in een te grote kast prakt, terwijl die tweede een wat typische Ali-onderdelen generieke Rolex hommage is die in dit geval slecht leentjebuur speelt bij een paar modellen / wijzerplaten.
Ik denk dat ik met pijn in het hart de bovenste prefereer, maar mijn echte antwoord is:
3 - koop een 38mm Bambino of een Seiko 5je.
Ik zou het in een poll gieten.
- Daar verder?
- Of hier?