Voor de komende zes maanden ben ik een one watch person. Ik zit nu voor zes maanden in Paramaribo en het horloge dat ik mee heb is de Maen, wel met schakelband, nato, nylon en leer…
Veel plezier Maen
Dankzij de bandjes heb je alsnog vier looks te pakken. Goed verblijf aldaar en geniet van de Maen!
Paramaenribo
Ok.
Ja, voor de veiligheid de Maen gekozen maar dus wel met 4 bandopties. Het zal even doorbijten worden zo maar in tegenstelling to witbrood schimmelt Blancpain niet
1 horloge voor 6 maanden… Dit is best wel een serieuze en misschien zelfs wel evensbedreigende situatie . Ik zou alvast het adres van de dichtsbijzijnde juwelier in de telefoon zetten
…
Niet te doen dit.
Veel plezier in Paramaribo
Lokale watch dealer staat al in je telefoon
Gezellig kom eind september ook die kant op
HF gaat Suriname!
Reisadvies:
Criminaliteit
In Suriname komt (gewelddadige) criminaliteit voor. Criminelen gebruiken vaak vuurwapens of kapmessen.
=> ploprof lijkt me een veiligere keuze
Toch succes daar!
Ik heb momenteel totaal géén onveilig gevoel gehad voor wat betreft criminaliteit. Ik maak me daar geen zorgen over
Ach wie weet kan je daar nog wat leuks scoren al is er met de Maen niets mis.
Ik vind de Maen een fantastisch horloge voor het geld. Ook als merk heb ik veel respect voor wat ze doen. En ik heb een collectie met Blancpains, Omega’s, GO, GP, Nomos, JLC en meer. De Maen hoeft zich nergens voor onder te doen
Dat weten wij.
Toch vind ik het dan vreemd dat je geen Blancpain, Omega of JLC mee neemt naar Paramaribo.
Natuurlijk doet de Maen nergens voor onder, zoals je zegt.
Maar waarom neem je die BP of de JLC dan niet mee, of beiden, naar Paramaribo?
Just asking…
Prima toch! Een goede tijd gewenst daar!
De JLC is bij de horlogemaker, dit is allemaal op relatief korte termijn zo gekomen. En ik heb één horloge met vier bandopties dat tot 200m waterdicht is. Ik heb geen idee wat voor extracurriculaire activiteiten ik allemaal ga ondernemen dus dit is het meest allround horloge. Ook weet ik niet wat de verzekering zou doen met een BP Flyback die tegenwoordig een flinke waarde vertegenwoordigt.
Dus ondanks dat ik niet bang ben voor criminaliteit is dit de veilige en multifunctionele optie
Tuurlijk. Gewoon lekker zorgeloos. Beschadigt ie of gaat ie verloren, dan is er geen man over boord. Prima plan, dus. En je kunt er altijd daar nog een G-Shockje bijkopen. Ook lekker zorgeloos en dan kun je een beetje afwisselen. Fijne tijd daar!