Mijn NA ivm einde werk.

Hoi allemaal hier een heel blije Joost.

Helaas ben ik 2 jaar en een beetje geleden. 100% afgekeurd doordat de operatie van mijn hernia niet helemaal goed afliep. Heb er namelijk een partiële dwarslaesie aan over gehouden.

Nu kreeg ik van mijn baas een bedrag om met de collega’s wat te gaan drinken. Nou dat hoefde van mij niet. Toonde ook geen interesse in mij.

Nu zag ik van @Brunmontagne hele mooie horloges voorbij komen. Dus een keus gemaakt welke ik wilde.

Alleen wilde ik wel de naam van mijn werkgever erin hebben. Dus contact gezocht. En natuurlijk wilde hij dit regelen voor me.

Nog 10 keer gewisseld welke ik wilde maar uiteindelijk een defentieve keus gemaakt voor…

@Brunmontagne super bedankt voor alle geduld en top service. Ik ga hem met heel veel trots dragen.

125 likes

Dat is erg, zo’n operatie die is misgegaan. Maar een nieuw horloge is inderdaad veel leuker dan borrelen met collega’s die niet naar je omkijken. En wat een mooie. Aardig van @Brunmontagne om de naam van je werkgever er op te zetten.
Geniet ervan.

7 likes

Heftig nieuws. Veel sterkte met het verwerken van zo’n domper.
Maar wel een prachtig horloge!

2 likes

Heftig verhaal, sterkte daarmee! Je hebt een prachtig horloge en hopelijk draag je deze nog lang in verder goede gezondheid.

2 likes

Heftig verhaal man, gefeliciteerd met je aanwinst

2 likes

Mooie geste en fijn dat @Brunmontagne dit heeft gerealiseerd. Veel sterkte gewenst

2 likes

De Brunmontagnes zijn heerlijke horloges. Heb er zelf ook 2 gehad.
Veel plezier ermee en :muscle:t3:

2 likes

Helaas zijn mijn likes op, maar die collega’s zijn je vaak snel vergeten.
Dan is een @Brunmontagne een goede keus geweest, was zeker een lastige keus met al die combinaties die je kunt maken. Maar geen verkeerde keus, dus feliciteer ik je met deze Brunmontagne en wens ik je veel draagplezier :ok_hand: :+1:. O ja, en Pascal is een top (op z’n Haags) gozer, altijd bereidt om met je mee te denken :+1:

3 likes

Dat lijkt me heel zwaar en frustrerend om mee te maken. Het tweede gedeelte van jou verhaal klinkt gelukkig een stuk vrolijker! Brunmontagne is een goed bedrijf en maakt mooie horloges en daarnaast is Pascal gewoon een fijne vent. Ik wens je heel veel plezier met deze bijzondere- en prachtige aanwinst! :four_leaf_clover: :+1: :slightly_smiling_face:

3 likes

Cool Joost, gefeliciteerd ermee! Erg balen dat je met een hernia zo eindigt.

Leuke werkgever, nou hopen dat ze hun logo niet wéér gaan aanpassen straks :sweat_smile:

1 like

dat kan ik me voorstellen met zo’n tof horloge. Mooi aandenken :ok_hand:
Wens je veel gezondheid toe en veel plezier met je nieuwe horloge!

2 likes

Of wat een nare uitkomst van een operatie; sterkte daarmee.
En geniet van de mooie aanwinst :+1:

2 likes

Veel draagplezier toegewenst met de Brunmontagne Joost. :+1:
Moge deze het opgelopen leed wat verzachten.

2 likes

Hele mooie keuze Joost. Blijf wèl op het forum, wij volgen elkaar wel. :muscle::+1:

3 likes

Mooi aandenken en blijk van waardering! Draag deze Brunmontagne met plezier! En als aandenken aan je jaren bij je werkgever :pray:

2 likes

Dat is ***…Je hoopte beter te worden, maar uiteindelijk is t er weinig beter op geworden, kan ik me zo voorstellen. Was het een bekend risico van de operatie?

Mooi horloge, mooie wijzerplaat in paars!
Fijn dat ze toch nog een persoonlijke geste doen.

Ik ben 2jr geleden ook volledig afgekeurd, ik heb uiteindelijk zelf nog achter m’n transitievergoeding moeten aanbellen…

Succes met alles joh!! Stay positive!

3 likes

De reden is minder maar veel plezier met je prachtige uurwerk.

2 likes

Mijn beste,

Wat een miserie zeg!!
Sterkte!!
Ik wens je dan ook helende gezondheid
en een “bij de tijd zijnde” tijd met je nieuwe horloge. :watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

2 likes

Vervelende situatie, mooie nieuwe aankoop, dus toch gefeliciteerd!

2 likes

Vreselijk wat je overkomen is, maar het leven gaat door en geniet dan ook van je prachtige Brunmontagne. :ok_hand:

Mooi gebaar van èn naar je werkgever.

En Pascal is een topper! :+1:

4 likes