Mijn NA ivm einde werk.

Nou gelukkig ging mijn baas er heel goed mee om. Jij ook sccs dan.

1 like

Prachtige brun met een leuke Amarant gravure!
Veel plezier ermee.

2 likes

Treurig en heftig verhaal zeg. Geniet van je mooie nieuwe horloge :+1:

2 likes

Ik ben trots dat ik een bijdrage heb mogen leveren Joost!
Ondanks dat de aanleiding natuurlijk erg vervelend is, toch mooi dat het op deze manier kan worden afgesloten.

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst, en uiteraard bedankt voor je vertrouwen! :slight_smile:

P.s. bedankt allemaal voor de mooie woorden! :wink:

14 likes

Ik had een heel fijne werkgever gelukkig. En was blij in de zorg te werken.

7 likes

Wat een naar verhaal.
Gelukkig wel een prachtig doekje voor het bloeden.
Fijn zo’n werkgever.
Veel plezier van je nieuwe horloge.

2 likes

Poeh, wat is je overkomen zeg. Verschrikkelijk. Ik hoop dat je met levensvreugde de toekomst in kunt en wat een prachtig horloge! Geniet ervan!

1 like

Wat een naar verhaal met je hernia maar geniet van je mooie horloge.
Laat maar vaak zien op het horlogeforum!!:watch:

2 likes

Sterkte met het verwerken van dit nieuws. Wel echter een heel mooi horloge met een mooie herinnering naar uw werk. Proficiat met de NA!

2 likes

Vervelende uitkomst en ook vreemd om te lezen dat je collega’s niet naar je om keken, ondanks dat het een bedrijf in de zorg was!!

Mooi horloge, draag hem met trots!!

2 likes

Jeetje, heel veel sterkte! En naar om te lezen dat je geen steun hebt gevonden bij je collega’s.
Gelukkig liggen hun nu achter je en kan je vooruitkijken op een prachtige Brunmontagne!

2 likes

Veel sterkte toegewenst en gefeliciteerd met dit prachtige horloge!

2 likes

Heftig verhaal. Sterkte. Collega’s zijn je vaak zo weer vergeten. Uit het oog uit het hart.
Bijzonder en mooie afsluiter deze NA

2 likes

Heb op basis van je post net op de website van Brunmontagne het “over ons verhaal” van @Brunmontagne (Pascal) gelezen. Erg gaaf! Ik ga me eens even serieus verdiepen in de 40mm Representor. Erg mooi!

2 likes

Erg mooi horloge. Veel plezier ermee. Wens je sterkte, gezondheid en geluk.

2 likes

Sterkte , maar toch gefeliciteerd

2 likes

Wat vreselijk naar om dit mee te maken en er mee te moeten leven. Ik durfde er eerst geen “like” op te geven, maar na het lezen van het mooie bericht over je keuze voor dit schitterende horloge toch een like gegeven. Heel veel plezier met dit mooie horloge!

2 likes

Wat leuk om te lezen! Bedankt!!
Momenten als dit maken het, ook voor mij, nog altijd erg bijzonder om dit te kunnen doen.

5 likes

Heel naar dat het zo is gelopen maar richt je idd op alles wat wel kan, en horloges natuurlijk ! Mooie aanwinst :+1:

Ja. Althans, mij is dat risico zo’n 11 jaar geleden goed uit de doeken gedaan.

@joostvv2, sterkte, gefeliciteerd met het horloge en, eh, weet ik het, veel succes bij het vinden van je nieuwe draai. Hernia’s zijn kut, foutlopende operaties zijn nog kutter. Spijt me dat te horen.

1 like