Mijn NA ivm einde werk.

Lijkt me echt moeilijk om zoiets mee te maken.

Iig gefeliciteerd met de NA

1 like

Ook hier is het van tevoren allemaal goed uitgelegd met benoemen van de risicos. Maar ja dat gebeurd mij toch niet denk je dan.

En niet opereren was toch ook geen optie.

Ik herken de afweging.

1 like

Heel veel sterkte Joost.

We zijn er ons helemaal niet van bewust hoe gelukkig we moeten zijn als we gezond zijn,

Ik herken het probleem met de collega’s. Ikzelf heb moeten ondervinden dat het medeleven meestal maar komt van de collega’s die op een of ander manier ook ervaringsdeskundigen zijn en die dus ongeveer weten wat je doormaakt.

Nogmaals, sterkte.

En proficiat met de nieuwe klok.

1 like

Sterkte, zit een beetje in dezelfde situatie.
Hoop nog steeds op een wonder in de medische wereld. Horloge is top proficiat.

2 likes

Joost, heel veel sterkte! En sowieso gefeliciteerd met jouw mooie en unieke horloge!

1 like

Veel sterkte met hetgeen je overkomen is. Hopelijk geeft het mooie horloge je veel draagplezier. Hij is in ieder geval prachtig!

1 like

Heftig verhaal en ik wens je heel veel sterkte !!

Maar wat een gave NA, poah :raised_hands:t3: En daar wens ik je dan weer heel veel plezier mee :grinning_face_with_smiling_eyes:

Hier krijg ik altijd jeuk van, collega’s die helemaal niks laten weten terwijl er zoiets ergs is gebeurd. Die kan ik ook prima links laten liggen. Goeie keuze dus :+1:t2::+1:t2:

1 like

Vervelend van je collega’s. Maar zo heb je toch een leuke herinnering aan je werkgever. Nog veel draagplezier en vooral nog een goede gezondheid.

1 like

Leun niet teveel op een ander, onthoud de mooie momenten en blijf bij de tijd!Dat gaat lukken met dit mooie aandenken. Veel plezier ermee.

1 like

Wat een vreselijk verhaal, heel veel sterkte!
Mooie keuze om er in elk geval een positieve draai aan te geven.

Wat betreft je collega’s, vrees dat het grootste deel van de maatschappij op deze manier in het leven staat. Kan overigens niet ontkennen dat ik daar vroeger ook bij hoorde… Helaas leren veel mensen dit pas nadat ze zelf zijn geconfronteerd met dergelijk leed.

Fijn dat je werkgever je in elk geval goed gesteund heeft!

1 like

Ook jij heel veel sccs dan. Hopelijk gebeurd er een wonder.

1 like

Wat heftig om te horen, dit verhaal.

Fijn van Brunmontagne dat ze dit konden doen👌

Geniet van je horloge in gezondheid :+1:

1 like

Sterkte met jouw lijf en heel veel plezier gewenst met dit mooie horloge en de mensen die er wel toe doen Joost! :pray::tada:

1 like

Heftig verhaal, veel sterkte en geniet van je horloge :+1:

1 like

Allemaal bedankt voor de lieve woorden.

1 like