Mijn nieuwe aanwinst

Na lang sparen en nadenken toch maar gedaan!

Al sinds zondag 27 december in het bezit van een Montblanc Sport Chronograph, en ben er echt ongelooflijk blij mee, tot nu toe het mooiste horloge wat ik heb gezien…
Hij zit echt ongelooflijk lekker en wat een uurwerk en wat een mooi afgewerkt horloge, dit van het nog maar ongeveer 10 jaar bestaande (HORlOGE) merk…
Helaas zie je dit merk toch niet zo vaak en veel voorkomend als de bekende merken zal ik maar zeggen, heb totaal geen spijt van mijn aankoop. Dan nu de foto’s: zoals hij bij de dealer staat:

Omdat ik het horloge voor een aardig goede prijs had bemachtigd heb ik voor de zekerheid uitgebreid bij Montblanc geinformeerd en die vertelde mij het leuke nieuws (wat ik al wist maar voor de zekerheid) dat het een authentiek 100% bij Montblanc bekend horloge is.

Graag jullie reacties…

Mooie klok hoor. Montblanc heeft een hele eigen look. Veel draagplezier.

Met zwarte bezel vind ik hem nog mooier!
Veel draagplezier (tu)

en dan toch maar eentje met het horloge om mijn pols:

wat een schoonheid!!

mooi horloge, altijd leuk om eens een wat minder bekende klok voorbij te zien komen. Nog 200m waterdicht dus praktisch ook. Vind de stalen bezel ook wel mooi, zag laats een oris duiker die dat ook heeft en geeft meteen hele andere look aan het standaard zwart (wat ook erg mooi is overigens) ik ben alleen geen liefhebber van datumloepjes maar ja das natuurlijk mijn persoonlijke smaak.
Ik hoop dat je veel plezier gaat hebben van deze klok.

van harte met je nieuwe aanwinst (tu)

Hartelijk dank allemaal!! Ik wilde heel graag even opscheppen met mijn horloge, hihi, ben gewoon er heel erg blij mee, en voor iedereen…:

EEN TOTAAL, ONWIJS EN BUITENSPORIG GETIKT 2010, EN DAT ER MAAR VEEL MOOIE NIEUWE HORLOGES HIER WORDEN VOORGESTELD…

Dat opscheppen mag hoor.

Prachtig horloge uit een prachtige modellenreeks van Montblanc

Fantastisch,gefeliciteerd en veel draagplezier.

Iedereen een fijne jaarwisseling gewenst.

Radjoe

Prachtig!

Veel plezier ermee, maar dat zal lukken

Groeten,

Martin

Congrats!

Allemaal bedankt voor de reacties, ik ben tot de conclusie dat het horloge ook niet synchroom loopt met de secondenwijzer, deze lopen iets afwijkend uit elkaar, maar een conversatie met Montblanc blijkt dat het horloge omdat het nieuw is moet inlopen, en dus na een tijdje stilstand weer op gang moet komen waardoor het weer soepel wordt of iets dergelijks.
Dit wist ik niet, maarja even afwachten…

Verder nog steeds zo ontzettend blij mee!!

mooi hoor. Mooie pennen ook. Mooie berg ook. Mooie wijzerplaat. Klassebak.