Sinds afgelopen weekend in mijn bezit.
In mijn ogen een zeer bijzonder horloge, voorzien van een prachtige tourbillon balance met 40 uur Power reserve, een mother of pearl wijzerplaat en wereldbol met GMT aanduiding!
Hoop dat jullie net zoveel van de foto’s genieten als ik van het horloge!
Gefeliciteerd met deze aparte verschijning
iid aparte verschijning , maar vind hem wel groot voor je pols toch gefeliciteerd .
4500 euro?
Apart. Veel plezier ermee! Ik kende het merk helemaal niet, dus voor de geïnteresseerden:
http://www.ablogtowatch.com/memorigin-tourbillon-watches-from-hong-kong/
Gaaf ding, Eduardo! Ik vind ze echt gaaf die memorigins! Lekker afwijkend! Ze maken ook wel een paar waar ik omheenloop. Leuke originele keuze! En zo’n uurwerk mag wel wat kosten natuurlijk.
Hoe bevalt de kwaliteit?
Dank je wel!
Hij toch ‘slechts’ 44mm geloof ik… maar dank je wel
Dank je wel! Ik kende het merk totaal niet, tot dat ik hem ineens te koop zag staan! ik ben gek op aparte horloges… en dat is deze zeker!
De kwaliteit is opvallend goed! De afwerking is goed stevig. Alleen de ‘alligator’ band vind ik zelf een beetje dun. Hij is wel heel fijn en soepel, maar ik vind hem toch goedkoop ogen. Maar daar hebben we gelukkig custom straps voor haha!
Wat ik zelf heel gaaf vind ik de box. Echt wauw! Zit gewoon aan watchwinder in! Op batterijen of met de bijgevoegde stekker. Het gaat natuurlijk om het horloge maar vind e verpakking ook wel belangrijk / leuk
Dank je wel! Ook voor de link! Kende het merk zelf ik nog niet
Ja, blijkbaar… Ik maak de prijzen ook niet
Ziet er gaaf uit! geniet ervan
Dank je wel!
Ziet er gaaf uit!!
Een mooi stukje techniek,
en de “winder in a box” is mooi meegenomen!
Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst!
Niet mijn smaak, maar daar zal-ie niet minder om dragen. Leuk idee zo’n watchwinder en verkoopdoos in een.
Congrats
Die heb ik een paar maanden geleden op vakantie nog gezien. Tof ding, proficiat!
Gefeliciteerd met je aanwinst.
Ik hou er wel van, weer eens iets compleet anders dan wat we hier dagelijks voorbij zien komen. Ben wel benieuwd hoe het horloge zich op de langere termijn houdt en wat ik me ook af vraag waar je in de toekomst voor service en onderhoud terecht kunt.
Wat een bijzondere aanwinst, een tourbillon is toch wel heel speciaal. Veel plezier ermee!
Gefeliciteerd! Helemaal niet mijn ding, maar zo’n controversieel horloge vergroot de diversiteit hier flink. Ik hoop dat je er veel plezier van hebt.