Ligt in mijn ogen niet aan je post, maar aangezien het feit dat het voor de zoveelste keer weer escaleerde. Als iedereen elkaars mening nou zou respecteren… zouden er ook geen oorlogen meer zijn
En to be honest, vind het wel vermoeiend zo’n eindeloze discussie over hommages waarover iedereen zijn mening kwijt wil en iedereen op elkaars mening wil reageren en vaak bekritiseren.
Kan ook te maken hebben met afbeeldingen van
hommages/replica’s/neppers wat hier niet is
toegestaan.
Als ik een moderator was zou ik alleen die betreffende reactie verwijderen en niet de hele post. Ik denk dat het gewoon lag aan dat niemand er meer zin in had.
Kan ook te maken hebben met afbeeldingen van
hommages/replica’s/neppers wat hier niet is
toegestaan.
Als ik een moderator was zou ik alleen die
betreffende reactie verwijderen en niet de hele
post. Ik denk dat het gewoon lag aan dat niemand
er meer zin in had.
ik had em overdags ook gezien en dacht nu lekker de borrelnootjes erbij te pakken
maar denk dat de topic verwijderd is, omdat het een eindeloze discussie is waarbij de gemoederen bijna altijd hoog oplopen. dus het is denk ik vooral dat de moderators er geen zin meer in hadden.
op zich niks mis mee met de vraag/onderwerp van xxof imho. het is alleen dat t bij velen wat gevoelig ligt. en dan loopt t al gauw uit de hand.
Het feit dat een topic wordt verwijderd zonder dat de ts een PB krijgt waarin dat wordt gemeld en liefst gemotiveerd vind ik opmerkelijk en eigenlijk ook weinig fatsoenlijk.
Misschien zou het beter zijn om mensen die zich niet aan de forumregels houden gericht op hun attitude aan te spreken?
Het feit dat een topic wordt verwijderd zonder dat
de ts een PB krijgt waarin dat wordt gemeld en
liefst gemotiveerd vind ik opmerkelijk en
eigenlijk ook weinig fatsoenlijk.
Dat is dus precies wat ik bedoel en wat me dwars zit.
Het feit dat een topic wordt verwijderd zonder
dat
Dat is dus precies wat ik bedoel en wat me dwars
zit.
Bedankt voor het beter verwoorden(tu)
Wat ik soms ook zie op andere fora is dat een moderator de tekst in een post verwijderd en er voor in de plaats aangeeft waarom het verwijderd is. Enderzijds uitleg, en gelijk een waarschuwing voor de rest.
Het feit dat een topic wordt verwijderd zonder dat
Misschien zou het beter zijn om mensen die zich
niet aan de forumregels houden gericht op hun
attitude aan te spreken?
Het feit dat een topic wordt verwijderd zonder
dat
Dat is dus precies wat ik bedoel en wat me dwars
zit.
Al die discussies over hommages iedere keer is gewoon kansloos.
Ze lopen altijd uit de hand en om bepaalde reacties weg te halen is gewoon veel werk, dus dan maar hele topic weg. Regels zijn bekend. Het is gewoon erg vermoeiend om steeds weer dezelfde reacties te moeten lezen en/of weghalen.
Het modereren is voor mij gewoon een hobby en op het werk heb ik helaas geen tijd om dingen in de gaten te houden. Als ik dan thuis kom is een topic soms dus al te lang om nog normaal te kunnen bewerken.
Daarbij staat ook in de regels: Om het gezellig te houden hebben we een aantal strenge regels opgesteld, die we ook streng handhaven. We hopen via deze regels een verharding op het forum te voorkomen. Om dit gemakkelijk te maken willen we leden vragen om nooit te reageren op topics waarop ze verwachten niet normaal te kunnen reageren, en bij een verhitte discussie (dat mag natuurlijk) eerst even rustig adem te halen voordat er een reactie wordt geplaatst. Op overtreding van de regels volgt namelijk een berisping, op dreigementen, discriminatie en schelden volgt (zonder overleg) onmiddellijke uitsluiting.
Hier zijn we normaal gesproken behoorlijk soepel in, maar soms is het gewoon klaar.
Om als voorbeeld even het verkooptopic erbij te halen: iedereen weet dat bieden via pb moet. Gebeurd vaak niet. Ook heel vaak reacties die er niet thuis horen. Die worden ook gewoon weg gehaald en dan volgt er geen discussie over waarom. Moderatoren beslissen wat er wel of niet blijft staan. Daar kun je het mee eens zijn of niet, maar we hoeven het niet uit te leggen.
Je kan ook via een pb een reactie vragen.
Ben je het er niet mee eens of denk je het beter te kunnen, meld je aan bij Henrik en wie weet kun je er zelf een worden.
Er is een hoop toegestaan hier, soms te veel.