Mijn verrassing vrijdag 28-6

De warp speed is ingezet met je nieuwe en stijlvolle aanwinst :rocket:

Fijne verjaardag morgen!

1 like

Lachen man, dat zijn de aardigere verjaardagen. Gefeliciteerd met horloge, feest, etc.

Evengoed, tijdens lunchtijd al aan de gin… Tsk tsk. Da’s helemaal niet goed voor je. :slight_smile:

1 like

Gefeliciteerd, eerste rookvrije verjaardag in jaren?:+1:

3 likes

Top verassing!

1 like

Ja hoor, mijn maat zei “daar val je zeker wel van af”. Viel mij wel op dat zijn buikje wel dikker was geworden van de Duvels :rofl:. 15 juli weer naar de diëtist, even vragen of Gin afvallen versneld :grin:

1 like

Tja, het is beter dan bier omdat je het typisch in kleinere hoeveelheden drinkt, maar in principe is alcohol natuurlijk net zo erg als roken. Ik dacht meer aan je gezond voortbestaan dan aan je Beach-body, eerlijk gezegd.

1 like

Vrijdag was echt even een uitschieter, niet meer roken, niet meer snoepen, 1 glas Gin in het weekend en nog belangrijker, eet nu echt 3 x p.d wat ik voorheen nooit deed. Jawel, luister goed naar de diëtist :wink:

2 likes

Hulde. Want ja, dat je nog maar veel van dit soort NA topics moge schrijven, nietwaar?

Hoe bevalt de Formex intussen? Dragen fijn, he, die dingen? Ik vind de Essence 39 erg tof.

2 likes

Zeker weten Chris, heb nog steeds veel plezier op het HF.
Vanmiddag even omgehad, vandaag nog de Matic om de pols en morgen gaat natuurlijk de Formex om de pols.
Assie vind het maar een lelijk horloge, maar ja dat zegt ze ook van mijn Rolexen. Nou ja, de YM kan nog net :wink:. Andere smaak zullen we maar zeggen, komt meer jou richting op :smiley:

Gefelicteerd met deze aanwinst, en natuurlijk je verjaardag en geweldig vrouw die dit voor je regelde. :partying_face::+1:

1 like

Je (of moet ik zeggen Assie) gaat aardig los de laatste tijd! :smile:. Amusant verhaal, dank voor het delen en…… gefeliciteerd met die mooie Formex!

1 like

Lekkere verassingen, Ferry! Op zowat elk vlak.

En uiteraard veel draagplezier met jouw verjaardags aanwinst!

Nog een hele fijne avond en het aftellen kan alvast beginnen!

2 likes

Proficiat, een betere 28-6 dan die van mij nadat ik met mijn auto kapot stond en door mijn rug was gegaan. Mooi horloge

2 likes

Wat een heerlijke dag met een hoop verrassingen!
Leuk beschreven weer en alvast van harte!

1 like

Leuke aanwinst. Veel plezier ervan.

1 like

Leuk verhaal je mag Assie wel dankbaar zijn. Mooi horloge gefeliciteerd!

1 like

Dat ben ik zeker, echt de topper hier in huis. Maar ik verwen haar ook hoor, echter past dat niet op een horlogeforum :smiley:

2 likes

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst, geniet ervan

1 like

Leuk verhaal zo, proficiat met je verjaardag en je NA :wink:

Ps: Ik zou toch een schakeltje extra in de band zetten als de 9e foto zo zie :pinching_hand:t2:

1 like

Dat lijkt maar zo, wil geen horloges strak om de pols. Het was warm binnen, polsen iets dikker maar wil altijd een vinger onder de band kunnen steken. Dus ik kan hem makkelijk schuiven om de pols :smile:

1 like