Mijn verrassing vrijdag 28-6

Van harte gefeliciteerd, Ferry! Het horloge is prachtig, helemaal iets voor jou en Assie is een Kanjer!

1 like

Goedemorgen Ferry, van harte gefeliciteerd met je verjaardag :beers: en nog vele jaren.

1 like

Van harte Ferry! Mooi verhaal :slight_smile:

1 like

Nog vele jaren toegewenst !!!

Gefeliciteerd Ferry, wat een verrassingen allemaal! :grinning: En een mooie Formex, ik had er ook naar zitten kijken. :star_struck:

1 like

Tof horloge!

1 like

Gefelicidingest en nog vele gelukkige jaren!

1 like

Gefeliciteerd met je verjaardag Fred :partying_face:
Nog vele goede, gezonde en horlogerijke jaren gewenst

1 like

Allereerst, van harte gefeliciteerd.
En wat een mooi verhaal heb je geschreven. Een dag om ooit meer te vergeten. Een een schitterend nieuw horloge!

1 like

Dubbel gefeliciteerd Ferry!

1 like

Dat zijn de verassingen en bijbehorende herinneringen van en voor het leven. Ik mag je veelvuldig feliciteren, je bent een rijk man.

1 like

Gefeliciteerd Ferry! Leuk verhaal, mooi horloge. Draag 'm nog vele jaren in gezondheid!

1 like

Had deze even helemaal gemist, @fredpanarai1! Maar een paar behoorlijk volle dagen achter de rug. Dus weinig op HF geweest. Anyways, allereerst van harte gefeliciteerd met je verjaardag!
Celebrate Birthday Party Girl Friends Balloons GIF | GIFDB.com

Verder, lekker uitgebreide en super enthousiaste NA! Ik hou ervan! En @Assie62 is een topper! Daar bof je maar mee! :blush:

Oh ja, mooi horloge ook! :sweat_smile: :grin: Geniet ervan! :partying_face:

2 likes

Mooi verhaal en prachtig cadeau , gefeliciteerd

1 like

@fredpanarai1 gefeliciteerd met je verjaardag, vriend! En @Assie62 gefeliciteerd met manlief!

:partying_face::beers::partying_face:

2 likes

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag @fredpanarai1 en met je nieuwe aanwinst! :blush: :+1: Ik wens je er veel draagplezier van.

1 like

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag en al uitbundig gevierd als de dag met de gouden rand ! En natuurlijk proficiat met de Formex :ok_hand::+1:

1 like

@fredpanarai1 gefeliciteerd met je verjaardag!!!
@Assie62 gefeliciteerd met je mannetje.

Maak er een leuke dag van.

2 likes

Leuk :slightly_smiling_face: Mooi horloge trouwens die formex!
Groeten aan Assie

1 like

Geweldig Fred! Dit zijn de momenten des levens die alles de moeite waard maken. Mooi dat je zoveel dierbaren nog om je heen hebt, die met liefde tijd vrij weten te maken om jouw leven te vieren!

Als dit alles gepaard gaat met een horloge die dit moment en de herinnering eraan tastbaar maakt voor de komende jaren, is het plaatje compleet!

Van harte gefeliciteerd (met je verjaardag maar zeker ook met de prachtige NA):partying_face:. Hopelijk komen er nog vele jaren :clap:

1 like