Mijn zoektocht naar een mooi horloge

Prachtig klokkie

1 like

Waarom zou je dat Ć¼berhaupt doen? :joy: Met je billetjes op het aanrecht. :upside_down_face:

Jeetje jongens ik zie zoveel moois voorbij komen, maar ik denk dat ik de promaster BN0151-09L ga bestellen, Fate zegt dat ie voor 150 te bestellen is, kan ik er iig geen buil aan vallen. (moet nog wel even zoeken)
Vind de Kamasu en de baby seiko ook top en de eerste van Klongy is ook een geile.
Nog even naar de squale gekeken maar die begint bij 800
iig heel veel goede tips, dank daarvoor.
Misschien nog even bij de Davosa koekeloeren :slight_smile:

1 like

Hmmm call me a banaan, maar wat is het verschil tussen de BN 0151-17L en de BN0151-09L?

Onder een schilderijtje. Onder jouw flatscreenplafond in de cave.

hmmmm

misschien toch beter de 0040 omdat ik daar het glas kan veranderenā€¦

ooooohhhhhh :frowning:

Citizen Promaster NY0040-17LE Marine Sea

Gekocht!!!

11 likes

Ja lekker, zit zijn stiefmoeder straks weer vast onder de gootsteen omdat jij niet wil helpenā€¦

Is je schoonmoeder gewichtig? Mss heeft ze wel belangstelling voor mijn collectie.

Mooi! Gefeliciteerd!

Goede keuze, mooi horloge :+1:

Gefeliciteerd! Je begrijpt dat we gek zijn op fotoā€™s, dus kom maar door (zodra die binnen is dan)

Gefeliciteerd met de aankoop, alvast veel draagplezier toegewenst!

De mensen daar hebben mij altijd prima te woord gestaan en ook hun aftersales is top.

Misschien wrong place wrong time.

Gefeliciteerd!!!

Dat is die met die mooie donkerblauwe wijzerplaatā€¦ heb je hem met rubberen band of metaal? Of toevallig allebei want ik weet dat die uitvoering ook bestaat

Met Rubber, ik ben niet zo van het metaal, ben wel al aan het kijken etc naar Nato bandjes.
Eerst maar eens kijken of het een beetje cool staat :slight_smile:

Nou tot nu toe niets van lucas divestore gehoordā€¦
Denk dus ook niet dat het vandaag komt.

:frowning:

Bij mij voor 12.00 uur besteld en de volgende dag voor 14.00 uur in huis.!

Ze zeggen dat hij vandaag op de post gaatā€¦ zondag besteldā€¦

Iig eens maar nooit meer hier.