Je mag al blij zijn als je een vergoeding krijgt voor je chauffeurskaart.
Begrijp ik het nu goed dat vrachtwagens zo lang mee gaan, meer dan 2 miljoen km is niet niks. Ja joh, ze worden steeds gieriger. Al geven ze maar een horloge van €200,00 na elk miljoen km. Of vroeg je om een Rolex en kreeg je daarom een jas
Nee een jas bij een nieuwe MAN want die kreeg je van de dealer maar hadden de bazen snel ingepikt en toen zeuren over een jas maar een horloge zoals vroeger is over en uit
Gaat gewoon om de aardigheid en het gebaar hoeft niet duur te zijn …
Precies dat dus, gaat om het gebaar. Zoals ik al zei iets van €200,00 is toch niets als je meer dan een miljoen km hebt gereden, geeft gelijk aan hoelang je bij dat bedrijf werkt. Maar rij jij nu op dezelfde wagen als waar je vader op reed?
Ook dit topic bestaat.
Ja dat was ook een MAN en dat is klanttevredenheid voor de chauffeur en merkenbinding en marketing en DAF doet dat ook niet ben er nu en heb dat zojuist gevraagd
Personeelsfeest en ik krijg een nieuwe DAF eind van het jaar
Maar geen horloge van hun…
Ja joh, zelfs als je chauffeur/militair bent krijg je geen horloge. Maar bij defensie willen ze wel dat je op tijd komt!
De G10 niet meer inderdaad maar de zwarte SBS-duiker wordt nog regelmatig batch-gewijs opgekocht door de MOD bij Silverman’s voor verstrekking aan niet alleen duikers maar iedereen waarvan ze vinden dat ze moeten weten hoe laat het is.
Een soort nieuwe standaard dus.
Hoop je een keer iets origineels bedacht te hebben… Ik geef het op.
Het wordt dan maar … Welk horloge draag je vandaag😁
Ik heb niet alles teruggelezen, maar duikers bij defensie kregen een citizen promaster.
Deze als ik mij niet vergis.
Op dit moment zijn ze bezig met een test voor de sportspieren voor horloges en misschien ook een aantal voor operationele eenheden.
Sinds 2000 sowieso al niet meer of ik moet toen iets gemist hebben in m’n pluba wel jammer want het zou echt tof zijn als je een horloge krijgt wanneer je het leger in gaat, en ik vind het wel bij een uitrusting horen.
Daar had ik vanmiddag ook nog een ‘discussie’ over met iemand op een verjaardag die vrij hoog in de emotie schoot toen ik z’n samsung v6 24v zie ik je nog een keer, een polscomputer noemde
Precista prs18q?
Als iemand er nog eentje heeft opt forum waar ie vanaf wil hou ik me aanbevolen
Ik kreeg een Victorinox zakmes toen ik in dienst ging… maar ik raakte het kwijt vlak voordat ik afzwaaide…
Jij kreeg tenminste nog wat. Ik kreeg niets, helemaal niets. Zelfs geen paar sokken
Ik heb alle sokken, kisten, t-shirts en lange onderbroeken nog steeds. ( al bijna 30 jaar ) best fijn met het koude weer.
Ik ben van lichting 90-2.
Iedereen sneed zichzelf in de fikken. binnen het uur waren er al 2 jongens naar het MGD. Was een eenvoudige Zwitsers mes. Snijden en blikopener
Precies die… ik was van lichting 95-2
Toen ik thuis kwam vond ik spontaan dat zakmes weer… Ik heb m nog steeds.
En idd… sommigen waren lomper dan lomp…
Ik ben van lichting '59, die lichting kreeg al bij voorbaat S5. Nou ja, jullie kennen mij wel, dus ver zaten ze er niet naast