Militair verstrekte horloges

Slechte foto bij slecht licht, maar deze twee zijn geïssued door de Franse Marine Nationale. Beuchat Ushuaïa en G-Shock G-2900

3 likes

Hee een tag. Wij doen niet aan horloges bij de pleunen. Allemaal zelf kopen en anders krijg je niks.

Genieduikers krijgen een duikcomputer, fire support een peppy Garmin ofzo maar dat is puur omdat je het functie technisch nodig hebt.

Als je deze van me koopt is het feitelijk wel militair verstrekt :upside_down_face:

10 likes

Op de vloot kreeg je ook al niks.
Geeft ook niet. Hadden het toch te druk met bier drinken.

4 likes

Want je bent onder de wapenen?

1 like

Functioneel zijn ze zeker de casio G

1 like

De woke linkse shit is hier ook al doorgedrongen 🥲 ik ga niet meer naar de KMA nu

Juuup

2 likes

is gewoon een kopie merk, vooral CWC kopieren ze

Ja en het is nog een leuk ding ook :star_struck: :heart_eyes: :+1:
Maar daar kom ik helaas nooit met de :articulated_lorry: of de :red_car:

1 like

Nou deze is onderweg. Gewoon een simpele replica

Thanks, gewoon leuk eenvoudig.

5 likes

Oefen maar goed, zijn binnenkort de lul misschien. Ik ben 53 sergeantje Bill willen ze niet meer

Van 1962 tot 1983 kregen U.S. Navy Seals een Rolex Submariner als standard issue. Moet je natuurlijk wel eerst BUDS doorstaan.

Interessant link naar RolexMagazine mochten jullie er meer over willen weten: https://www.rolexmagazine.com/2017/04/us-navy-seal-sealab-submariner.html

1 like

Laat dat misschien maar weg hoor. We hebben niet genoeg mankracht, niet genoeg communicatiemiddelen, niet genoeg munitie, niet genoeg fatsoenlijke uitrusting en materieel om het langer dan twee dagen zelfstandig uit te houden tegen de vijand.

Wij zouden de Uno reverse card van Nederland moeten zijn maar ondertussen dusdanig uitgehold door de linkse rakkers dat we geen reet meer voorstellen. Het enige waar defensie nog op draait is de loyaliteit van het personeel en belastinggeld. Al onze gevechtsbrigades zijn van de bundeswehr trouwens, we hebben niet eens een leger meer.

Verbaasd u niet, verwonder u slechts.

9 likes

Idd interesting

Bij mijn weten staat in Zweden een “mil” niet voor een mijl maar voor 10 kilometer.
Als het een mijl was dan zou dat VW wel heel veel horloges hebben gekost toen.

1 like

…dat de dames en heren 070 nog steeds geen prioriteit aan Defensie geven en ook niet voornemens zijn aan de NATO-norm te voldoen ondanks ‘signalen’ uit Oekraine en Midden-Oosten bijvoorbeeld.

1 like

Ja dat klopt, maar dit is de Noorse mijl ipv de engelse/amerikaanse

Het belangrijkste wat we niet hebben is visie.
Zowel dat als de bezuinigingen kun je niet alleen de links maar ook rechts aanrekenen. VVD is de afgelopen 35 jaar de partij die het meest heeft geregeerd. Ben benieuwd of ze ons wat gunnen bij de aankomende CAO.

2 likes

Goh, waar ken ik dat van dat bazen chauffeurs jassen inpikken…:thinking::thinking:

2 likes

Juist wel: het mag niets kosten.

De visie bestaat op papier. Het ontbreekt vooral aan daadkracht om veranderingen teweeg te brengen. Zowel op politiek niveau als binnen de defensie organisatie en rechts is daar inderdaad ook schuldig aan.

Niemand heeft echte invloed binnen 'het systeem ’ en als je al iets zou willen veranderen is het te complex en bureaucratisch.

Alleen maar respect voor onze mensen die hersenscheten van burgers uitvoeren met minimale middelen en het risico om te sneuvelen op de koop toe nemen. Met of zonder CAO :joy:

4 likes