Milsub hommage van Aramar

leuke duiker…

http://forums.watchuseek.com/f30/fs-aramar-arctic-patrol-milsub-2061242.html

1 like

Zoveel mensen, zoveel smaken… en een ieder heeft z’n eigen budget.

Over smaak en…budget… valt niet te twisten :+1:

Maak er een mooie dag van met elkaar!!!

Groet,

Erik

Kritiek mag soms best, als het maar netjes blijft.

Dit is inderdaad het betere “copy paste” werk.
En, met een beperkt aantal Chinese kasten fabrikanten, gaan een hoop van de microbrands nu wel erg op elkaar lijken, en is het krenten uit de spreekwoordelijke pap halen.

Daddel.

1 like

Mee eens Daddel. Maar wat zijn de krenten en wat is de pap? Er is de laatste tijd wel erg veel aanbod van micro’s.

Los van de discussie omtrent hommage, copy/paste, op elkaar lijken (micro onderling), blijft het natuurlijk een kwestie van smaak en perceptie. Ik vind bepaalde brands een eigen gezicht hebben, maar niet per definitie mooier dan degenen die wat meer hommages uitbrengen.

Persoonlijk vind ik Steinhart toch mooi afgewerkte klokjes maken. Bernhardt heeft ook mooi spul ertussen zitten. Helson en Halios hebben een mooie eigen smoel gerealiseerd, al vind ik niet alles van ze even geslaagd. Borealis is prima prijs/kwaliteit, maar wordt er niet echt warm van. Van sommige Benarus klokjes echter juist helemaal (Moray Vintage 44, zie andere thread). Raven heeft ook mooie vintage hommage.

Het blijft in ieder geval leuk om wat meer vissen in de vijver te zien.

1 like

de rotor bij Aramar is ook selfwinding…
kom op zeg: vind dit wel heel erg triest :green_apple: :pear:

zet er dan meteen Tudor op…

1 like

:confounded:
.
.
:nauseated_face:
.
.
:face_vomiting::face_vomiting::face_vomiting::face_vomiting::face_vomiting::face_vomiting::face_vomiting::face_vomiting:

2 likes

Zo. Jouw haat gaat diep.

Waarom vond je het nodig om dit na drie jaar te doen? :thinking:

4 likes

Oh huh hij stond ineens in mijn lijstje bij recente topics :thinking:

1 like

Bij mij ook :thinking:

Misschien heeft iemand de titel of zo veranderd en snel weer teruggezet of zo. Grappig overigens een oude opmerking van mij te lezen waar ik niet meer achter sta.

1 like