Ja zo had ik hem ook verwacht! Op het eerste oog twijfelde ik ook of het een Miltat was aangezien ik geen groene protector zag om de endlinks …
Staat er MT op de endlinks?
Oke, hieruit kunnen we concluderen dat je MW dus het liefst niet kan mailen maar eerder whatsappen of fb-mailen
Je hebt toch geen SKX homage?
Nee serieus… ? Dat gaat zelfs direct via strapcode sneller. En dan heb je wel gewoon de band compleet met pushpinns. Zo leren we nogmaals ; laat Robke lekker in zijn sop gaar koken en lekker elders bestellen
@HanDavinci heeft wederom gelijk, op de site staat onder het kopje contact een data whatsapp nr. Kun je evt je vraag met foto naar toe appen
Yupp, gaat mij ook net iets te ver. En dan nu dit weer … aftersale-service is bij strapcode natuurlijk 10 keer beter.
Heb je al geprobeerd de push pins zonder de band tussen de lugs
te krijgen en passen ze dan wel?
Dat dus… altijd binnen een dag antwoord . Zo hurt t en nie anders
Helemaal mee eens
Ik heb een MiLTAT band waarbij aan de ene kant een ‘fat spring bar’ is geplaatst en aan de andere kant een normale spring bar. Gek genoeg als ik de ‘normale spring bar’ wil vervangen voor een ‘fat spring bar’ krijg ik 'm niet correct geplaatst. Met mijn huidige constructie zit mijn MiLTAT overigens zeer solide.
Oh maar wacht eens. Dan hoort chef Rico je wel die pushpins even mee te leveren. Sws met kraagje doen in een Strapcode, en niet de standaard pinnen.
Ik heb thuis ook nog twee dikke pushpins over… #sintmodusvandaag
Heb ik gedaan, gaat soepel.
Amen!
Heeft hij gedaan! Er zat een andere rubberen band op met uiteraard springsbars. Geen idee of dit dikke zijn of niet … Maak even een foto ervan
Ik kan het mis hebben maar heb het sterke vermoeden dat de doorboring in de endlink scheef is geboord.
Dan kan inderdaad, zoals eerder vermeld in deze topic het met een
dunne pushpin wel gaan.
Die heeft de ruimte om wat op en neer en van links naar rechts in
het boorgat te bewegen en zo toch in de lug vast kan komen.