Maar dan zou het juist makkelijker moeten gaan met de dunne springbars toch? Of heb ik het mis ?
Zie @Flip reactie
Maar dan zou het juist makkelijker moeten gaan met de dunne springbars toch? Of heb ik het mis ?
Zie @Flip reactie
Waarom zou je een dunne pushspring in een SKX willen hangen? Ik waag het er niet op.
Als je de band wel met die dunne pushpins kan bevestigen EN weer
losmaken weet je in ieder geval dat het de boring door de eindlink is.
Natuurlijk niet blijvend bevestigen met dunnere l
pins. Zoals Han al berichtte.
Misschien een gekke vraag, maar hoezo niet? Ben niet al te handig if you know what i mean.
Dat is het juist, zelfs met de dunne pushpins lukt het niet hem erop te krijgen ā¦
Ik kan geen andere optie meer verzinnen dan kontakt op te nemen
met de leverancier van de band.
Succes in ieder geval.En misschien geduld.
Nog even een tip:
NOOIT een miltat monteren met standaard Seiko pins.
Tenzij je de band er voor altijd op wil hebben
ALTIJD pins met kraagjes gebruiken!
Ik idd al te kijken naar die pins en dacht ook, hoe ga je dit er weer uit krijgen?
Vreemd dat zulke bars bestaanā¦
Het zijn de standaard af fabriek pins, bij rubber
of nato geen enkel probleem.
Maar als je deze pins gebruikt bij aftermarket solid end links
wordt het de Dremel om de band er af te halen.
Of met geweld eraf trekken maar dan heb je gegarandeerd
beschadigde lugs en lug holes.
Oke! Bedankt voor de tip. Zal ik zeker onthouden.
Heb nog geen reactie gekregen van MW op mijn mail. Ik zal hem maandag even whatsappen.
Ik kwam dit stuk van Strapcode net tegen;
Thanks! Heb ik in iedergeval iets om terug op te vallen ingeval MW het niet eens is met mij.
Gister contact gehad met Monsterwatches. Heb het probleem voorgelegd, en ook zij waren verrast. Mag hem retourneren en krijg dan een nieuwe opgestuurd. Hopelijk past deze wel.
Hou jullie op hoogte, en thanks nog voor alle advies
Maandje verder en de band is inmiddels op en neer geweest naar MW. Zij hebben hem wel erop gekregen, dus het zou mij ook moeten lukken. Deze keer kreeg ik hem wel met bandpennen retour (deze zaten er vorige keer niet bij).
Ben gister begonnen en het is mij gelukt 1 kant erop te krijgen. De andere kant gaat er niet helemaal op.
Ik krijg 1 van de bandpennen niet helemaal in het gaatje. Hij wiebelt een beetje tussen de lugs.
Probeer het morgen nog zelf. En eventueel dat ik nog als laatste poging langs een juwelier ga (als een forumlid in adam omgeving mij wil helpen is dat natuurlijk ook welkom ).
Anders komt hij volgende week in het blauwe gedeelte.
Jammer dat je in omgeving van Amsterdam zit,als je in omgeving Tilburg zat,had ik je graag even geholpenā¦ze gaan er soms (niet altijd) er wel eens lastig in jaā¦
Jaa klopt man. Was zo blij toen de ene kant er goed invloog. Iets te vroeg gejuiched ā¦
Bedankt voor het voorstel man, jammer!
Misschien dat ik je contact als het niet lukt? Ben af en toe in tillburg.
Geen enkel probleem we zijn er om elkaar te helpen,succes in ieder gevalš
Dames en heren
Tromgeroffellllllā¦
Hij is af!
2 maanden, 25 dagen, 3uren en 40 minuten verder maar de band zit op de kast!!
Rob van Monsterwatches wilde het zelf nog proberen, en met succes. Hij heeft de band en kast meerdere malen opgestuurd en viceversa.
Communiceren is niet zijn sterktste vak, maar zijn hart ligt wel op de juiste plek (weet nog of ik dit goed verwoord
Dank ook aan een ieder die mee heeft helpen denken.
Tijd voor een foto: