Minerva stopwatch collectie overzichtje

Gaaf !!

Je bedoelt deze?

3 likes

Heerlijke collectie hoor! Ik heb zelf alleen deze Hanhart in de collectie, gekocht omdat het een rattrapante is en ik daar fan van ben!

1 like

Ik heb overigens nog een Hanhart amigo liggen op het werk, die denk ik ooit gebruikt is bij de gymlessen. Mocht je die willen hebben dan moet je even een pb sturen met je gegevens Stuur ik hem je op voor de verzendkosten.

Nb, Gun hem nl graag aan een liefhebber ipv er een een bedragje en een hoop gezeur op mp aan over te houden :wink:

2 likes

Ik zal eens kijken wat ik over jou stopwatch kan vinden

1 like

Vandaag was ik aan het opruimen en kwam een Minerva Yachting tegen die ik enkele jaren geleden van een vriend kreeg. “jij doet aan wedstrijdzeilen, ik heb wat voor je”. Toen ging ik kijken op het forum en kwam dit topic tegen, geweldig, wat veel soorten!
De kast vorm van deze is anders dan ik op de foto’s zie, (of ik zie die over het hoofd) dus hierbij wat foto’s. Of hoorde er nog een rubber sleeve om heen?
Hij loopt goed, alleen veert de kroon net niet goed terug. Als je de kroon weer omhoog duwt schakelt hij weer.

3 likes

Een mooi ding is het :star_struck: en zal service buurt nodig hebben :man_mechanic:
Waarschijnlijk is de oude olie / vet verhard en remt de boel.
Groeten Iwan :motorcycle:

1 like

Leuk ding hoor , lekkere jaren 70 kast lijkt mij! En dus, zoals @kaleiwan zegt, laten servicen of gewoon ergens ergens mooi ophangen oid. Een service overstijgt de waarde van de stopwatch, en qua gebruik is hij in onze digitale wereld niet meer courant, maar toch erg leuk als object en conversation piece!

2 likes

Dank je wel. De bijzondere minutenwijzer is wel een aandachttrekker. Hij gaat inderdaad ergens in een vitrine.

1 like