Nee! Ofja, genoeg gevonden, maar geen geld om iets te kopen… Ik ga er wel weer even voor sparen, maar heb zojuist in een opwelling een Oris gekocht dus moet weer vanaf 0 beginnen!
Mooie trip! Leuk om te lezen. Zo te zien heb je genoeg moois gezien.
Staat bij mij ook al een tijdje op mijn verlanglijstje om Japan eens te bezoeken. Tot nu toe nog niet van gekomen maar dat gaat nog wel eens gebeuren.
Lekker verhaal. Zou ook graag nog eens naaf Japan gaan. Nu wel heel erg gunstig icm gunstige wisselkoers. Nu eerst weer sparen begrijp ik
Bedankt voor de mooie uiteenzetting van jouw reis- c.q. zoekverslag. Mooie horloges in een heel mooi land!
Wat een geseiko! Waardeloze reportage voor een citizen liefhebber. Ben zwaar teleurgesteld
Leuk verslag, dank.
Leuk verslag om te lezen. Kom maar door met de volgende
Leuk verslag en foto’s! Lijkt mij ook een prachtig land, staat zeker op het lijstje om heen te gaan
Heel leuk. Japan staat ook nog op mijn lijst om te bezoeken. Bedankt om dit verslag te delen.
Oh maar dan speciaal nog eentje!
Echt he? Product fotos (van alle merken) vind ik zo vaak niet indrukwekkend… Ik kijk liever op Instagram en hier naar gebruikersfotos en filmpjes
Mooie verhalen en dito plaatjes !
Nog meer kriebels om ooit ook eens die kant op te gaan
Leuk verhaal met veel herkenbare dingen en locaties. Ik was er eind vorig jaar met mijn oudste zoon en kan het beamen; prachtig land met de meest vriendelijke mensen. Ook wij willen zeker nog eens terug. Ook op horloge gebied smullen. Je struikelt bijna over de ‘grote’ merken.
Ik snap het volledig.
Veel plezier bij een eerstvolgende keer!
Erg leuk verhaal en mooi om mee te kunnen gaan in je ervaring en aan de hand van de foto’s. Vreselijk moeilijk kiezen uit al die prachtige horloges. Is en blijft toch een top merk: Seiko. Je Sakura is schitterend! Bedankt voor het delen
Dit soort reportages geven het forum kleur. Dank!
Mooie verhaal met dito foto’s.
Ik zou er zelf ook eens graag heen willen.
Ik heb niks met Japan en niks met Japanse horloges maar heel leuk om te lezen!
Ga zo door
Mooi verhaal en dito foto’s!
Leuk verslag, bedankt voor het delen!
Geweldig om te lezen en alle foto’s te bekijken.
Geweldig mooi verhaal, lees je te weinig vind ik. Wacht op je volgende bijdrage!!