Zeer mooie foto’s en leuk verhaal
Very nice.
Waarom kan ik jou geen PB sturen, joh?
Ik heb jou nu een PB gestuurd.
Bedankt voor het delen, leuk verslag en mooi inzicht in hoe het daar gaat. Wil er ook nog een keer heen.
Heel leuk verslag, Japan staat hoger en hoger op mijn bucketlist. En dan een Grand Seiko scoren natuurlijk
Dank voor leuke bericht en leuke throw back naar Japan vakanties!! En die pistache kleurige GS staat je wel erg goed !
Hele mooie reportage, leuk om te lezen! Toevalig waren we ook in dezelfde periode daar geweest en dit was de eerste GS dat ik ooit om had gehad en ik ben opslag verliefd! Een rondje binnen gelopen in de Ginza store en deze trok mij zo erg aan. Helaas geen horloge budget meer maar het blijft door mijn hoofd spoken
Bedankt voor jouw mooie verslag en de vele foto’s!
Het is voor mij als (Grand) Seiko liefhebber beter om nooit naar Japan te gaan, dat wordt mijn financiële Waterloo
Veel dank voor de rapportage! Zo’n trip staat bij mij hoog op de wishlist. Gaaf hoor!
Wat leuk dat je hier zo uitgebreid verslag doet!
(love) JAPAN!
Grappig om te zien hoe ook Rolex gewoon in supermarktstijl gepresenteerd wordt
Bedankt voor deze mooie reportage.
Ik ga in oktober naar Japan voor een vakantie en hoop hier mijn voordeel mee te doen.
Met jouw enthousiasme over het land krijg ik een goed gevoel over mijn aankomende vakantie. Een mooi horloge kopen is leuk, maar een mooie vakantie ervaren is leuker.