Mipnick

Horloge verkocht aan Yannick ( @Mipnick )
Vlotte soepele communicatie, snelle betaling en netjes een berichtje incl foto dat die goed is overgekomen.
Aan te raden en zeker voor herhaling vatbaar. :+1:

2 likes

Horloge verkocht aan Yannick.
Zeer prettige communicatie en enthousiast over zijn aankoop.

Snelle afhandeling en fijn zakendoen.

1 like

Horloge verkocht aan @Mipnick

Helemaal tevreden!

1 like

Vandaag een bezel insert ontvangen van @Mipnick
De deal was snel gesloten en het item vlot verstuurd en keurig verpakt :+1:

1 like

Super mooi horloge gekocht van @Mipnick.
Alles heel correct verlopen , zoals het hoort.
Nogmaals bedankt voor het snel afhandelen.
Mvg.

1 like

Ook een fijne ervaring met onze student (€5 = 2 pils) :wink:
Fijne en humoristische communicatie, snel schakelen, horloge zoals omschreven en goed verpakt.
Ik beveel Yannick dan ook van harte aan!

1 like

Vlotte deal gemaakt met @Mipnick. Vriendelijke communicatie en snelle betaling. Aanrader om zaken mee te doen. :+1:

2 likes

Mooie Seiko gekocht bij @Mipnick. Vlotte communicatie met een lekker biertje. Aanrader!

1 like

Vandaag een goed verpakte, mooie vostok met mod ontvangen van yannick @Mipnick. Horloge was zoals aangeboden op foto’s. Prima contact en snelle afhandeling. Toen postnl even het pakket kwijtraakte was hij zeer betrokken en heeft hij allert gereageert.

Yannick is een zeer enthousiaste jonge horloge freak en komt op mij over als een erg vriendelijke en geschikte gast. Na de aankoop veel over horloges heen en weer geapped. Ik zou zeker weer een horloge bij hem kopen en na Covid zeker onder genot van een biertje en babbeltje ophalen. Dank Yannick.

1 like

Mijn Seiko Arnie verkocht aan @Mipnick.
Er goede en fijne communicatie.
Zeker een aanrader :+1:t2:
Veel draagplezier :smiley:

1 like

Vorige maand twee bandjes gekocht van Mipnick. Helemaal goed :+1:

1 like

Horloge verkocht aan @Mipnick. Vlotte communicatie via het forum.
Vanavond ff naar hem toe gebracht, leuk gesprek. Prima.

1 like

Seiko gekocht bij @mipnick snelle transactie en horloge is precies zoals verwacht. Bovendien erg netjes verpakt! Aanrader.

1 like

Horloge verkocht aan @Mipnick, prima gelopen, vlotte betaling en vriendelijke communicatie. Prima forumlid om zaken mee te doen.

1 like

Een leuke deal gemaakt met @mipnick, prettige en eerlijke communucatie, fijn forumlid

1 like

Citizen LCD gekocht van @mipnick naar volle tevredenheid. Dikke aanrader!

1 like

Vorige week van Mipnick een Geckota mesh bandje overgenomen. Snelle communicatie, snelle verzending en mooi verpakt. Top!!!

1 like

Deze week een bezel insert van @Mipnick overgenomen. Kreeg meteen respons en deal was snel rond, pakketje snel verzonden en bleek keurig ingepakt. Zeer gewaardeerd :ok_hand:

1 like

Horloge verkocht aan @Mipnick en niks dan lof. Snelle communicatie, betaling en terugkoppeling.

Erg fijne ervaring, dikke aanrader!

1 like

Bij @Mipnick op de koffie geweest voor het overnemen van een horloge. Erg leuk en goed gesprek gehad, heerlijk om over onze hobby te praten en fijn zaken doen! Bedankt! Grote aanrader!

1 like