Mipnick

Afgelopen week Seiko overgenomen van @Mipnick.
Snel tot een deal gekomen. Horloge snel verzenden en zoals beschreven aangekomen. :ok_hand: :ok_hand:

1 like

Vintage seiko gekocht van Yannick. Vlotte deal en goed verzonden. Top, want het horloge doet het ook nog eens goed :ok_hand::muscle:

1 like

Ook ik heb een (vintage) Seiko van @mipnick overgenomen. Horloge was precies zoals op de foto, erg mooi. Deal snel gesloten, fijne communicatie, eigenlijk alles super. Dank!

1 like

Seiko SKX023 gekocht van @Mipnick. Zelfs dezelfde dag opgestuurd, zodat ie voor vakantie op de mat lag. Horloge in uitstekende conditie zoals in de advertentie beschreven! Dikke aanrader! :+1:t2:

1 like

Horloge verkocht @Mipnick die op zoek was naar een 7S26 uurwerk. Snel & vriendelijk. Prima een aanrader.

1 like

Heul lang geleden wat spulletjes van mipnick overgenomen.
Ik zat toen nog op een trustlevel dat ik nog geen reviews mocht plaatsen.

Alles volledig naar wens, rappe verzending.

Would trade again.

1 like

Sluiting verkocht aan @Mipnick. Snelle en vlotte transactie en voor herhaling vatbaar :ok_hand:t3:

1 like

Leuke ruildeal gehad met @Mipnick.

Aanrader :innocent:

1 like

Leuke vintage Heuer 1000 overgenomen van Yannick @Mipnick.
Alles zoals beschreven en snel afgehandeld. Graag tot een volgende keer. :+1:

1 like

Horloge verkocht aan @Mipnick.
Heel vlotte communicatie en snelle betaling.
Aanrader om zaken mee te doen.

1 like

Leuke Seiko Mod gekocht van Yannick.

Duidelijke en snelle communicatie.

Hij heeft het horloge zelfs verstuurd alvorens bewijs van betaling is binnengekomen. Zeer snel dus.

Ik kan @Mipnick alleen maar aanrader.
Topper!

1 like

Gaaf horloge gekocht van @Mipnick
Snelle deal en bomproof verpakt. Top!

1 like

Hele fijne deal gesloten met @Mipnick: fijn contact, snelle betaling van zijn kant – alles voelde goed (ondanks dat niet alles goed liep met PostNL). Aanrader!

1 like

Net dit horloge ontvangen van Mipnick. Woensdag de deal gemaakt, vandaag in huis: top!

1 like

Horloge verkocht aan @Mipnick
Leuk contact en geen moeilijk gedoe.
Goed zaken doen met deze HF’er en voor herhaling vatbaar.

1 like

Vandaag kwam het horloge binnen, dat ik van @Mipnick heb gekocht. Deal was snel beklonken, het horloge keurig verpakt en vlot verzonden.
En een prettige communicatie, wat wil je nog meer. Lekker zakendoen met Yannick.
Nog bedankt :+1:t3:

1 like

2e deal in een paar dagen. Vorige keer was al goed bevallen, dus ja… Niks op aan te merken. Ik zal in de toekomst zeker weer van hem kopen. Bedankt Yannick.

1 like

Bij deze ook een thumbsup voor Mipnick :+1:

Prettig contact, vlotte afwikkeling, top verpakt, simpelweg een aanrader :+1:

1 like

Alles wat hierboven staat, aanbevolen!

1 like

Dat wou ik ook zeggen! Mipnick je bent een topper

1 like