Mipnick

vorige week een hele mooie Citizen duiker overgenomen van @Mipnick
prima deal, communicatie top en vlotte verzending
:+1:

1 like

Eindelijk mijn klauwen kunnen slaan om een Sarb033 na ettelijke jaren. En dan nog van een sympathieke naamgenoot kunnen overnemen, dus kan het beter?

Yannick, merci voor de leuke en vlotte deal kerel!

Yannick²

2 likes

Leuke deal gesloten betreffende een insert.
Yannick was deze vergeten te verzenden, kan gebeuren.
Als verassing had hij er een leuke nato bij gedaan!

Aanrader

1 like

Horloge verkocht aan @Mipnick! Vriendelijke kerel, snelle actie, goede prijs. Top!

1 like

Bandje overgenomen van @Mipnick. Snelle en bomb-proofverzending. Bedankt :+1:

1 like

Horloge overgenomen van @Mipnick. Supersnelle verzending en volgens beschrijving. Aanrader! Bedankt Yannick!

1 like

Vandaag op de koffie voor een horloge. Bedankt Mipnick! :sunglasses::sunglasses:

1 like

Bandje overgenomen van @Mipnick. Snel geregeld. Keurig netjes verstuurd!

1 like

Horloge verkocht aan @Mipnick.

Bied realistisch en een spontane verkoop.
Bedankt voor het vertrouwen !

1 like

@Mipnick heeft een aantal mods voor mij uitgevoerd.
Prettig contact en uitstekend werk geleverd :+1:

Aanrader!

1 like

Certina overgenomen van @Mipnick: zeer prettige ervaring: eerlijk, supersnelle verzending, nette prijs maar vooral de gunning als liefhebbers onder elkaar > dankjewel Yannick! Top! :+1:

1 like

Mooie ipose 5303 verkocht aan mipnick yanik
Snelle betaling
Opgehaald en heel veel plezier met prachtige ipose fijn zaken gedaan te hebben. :+1:t3::+1:t3:

1 like

Leuke Bulova overgenomen van @Mipnick, tevreden over de verzending en de communicatie.
Zou zo weer een horloge van Yannick overnemen. :+1:

1 like

Bliksemsnelle deal met @Mipnick gemaakt :ok_hand:t3: vriendelijk contact daarbij dus :+1:t3:

1 like

Mooie z.g.a.n. Vostok GMT overgenomen van Yannick @Mipnick. Snel, duidelijk en gezellig zaken doen. Het horloge was super netjes en schokbestendig ingepakt en heel snel verzonden met track and trace. Aanrader! :+1:t4:

Ik heb een mooie squale van @mipnick overgenomen.
Fijne en snelle communicatie en het horloge is nog netter dan omschreven, dat is altijd top.

Kortom aanrader en tot de volgende keer!

:star::star::star::star::star:

1 like

Fijne deal gesloten met @Mipnick oftewel Yannick.
Vlotte communicatie en betaling. Als koper zeker een aanrader!

1 like

Afgelopen weekend een stalen band van Mipnick overgenomen. Lekker vlotte reactie van zijn kant. Spullen met 2 dagen op de mat, en netjes volgens beschrijving. Prima ervaring :ok_hand:

1 like

Koffie bij Starbucks was inderdaad geen aanrader! Iets kopen van @Mipnick wel.

Leuk om een stukje van zijn enthousiasme rondom zijn hobby te ervaren. De Choco2mas “mipnick edition” 1/1 zal ik met plezier dragen.

1 like

Horloge gekocht van Mipnick: prettige deal, communicatie, verzending, beschrijving, alles helemaal zoals je het wil. :+1:t2:

2 likes