Ik heb onlangs een horloge verkocht aan @Mipnick en dat is perfect verlopen. Vlotte communicatie, eerlijke prijs en snelle betaling. Een heel betrouwbare liefhebber dus!
Mini-turtle gekocht van Yannick in de grote Seiko doorgeef/upgrade handel van deze weken met @Petteflet, @illewoare en @Mipnick.
De goedkoopste Seiko duiker kwam bij mij, maar alle lof voor de verkoper. Goed verpakt aangekomen en leuke deal gemaakt. Aanrader en betrouwbaar om mee te handelen.
Eerder deze week een deal gemaakt. Alles netjes volgens afspraak. Aanrader
Werkelijk schitterende Bulova super seville gekocht van Yannick aka @Mipnick .
Foto’s en uitgebreide omschrijving gekregen na betaling een bom proof verpakt horloge mogen ontvangen .
Hele prettige ervaring , top
Vorige week een horloge gekocht van @Mipnick . Tijdens de overdracht een leuk gesprek gehad over horloges, muziek en grails. Dankjewel Yannick voor de koffie en de heel positieve ervaring!
Mijn zoon heeft een Seiko SNXS73 (k). Helaas, en onvermijdelijk, stopte het uurwerkje ermee. NH uurwerkje gekocht en naar @Mipnick gestuurd. Kroon bleek vast te zitten op de stem. Yannick heeft zo zijn contacten en een kroon kunnen vinden die erop past. Ik kreeg het horloge afgesteld en al netjes terug gestuurd. Yannick had ook even de boel gepolished en heel keurig gebrushed. Ziet er weer fantastisch uit. Een aanrader voor modding. Wat een topvent!
Horloge verkocht aan Yannick.
Alles perfect verlopen.
Veel plezier met je NA
Bedankt @Mipnick !
Elektronika LCD horloge verkocht aan Yannick @Mipnick Alles weer prima verlopen. Leuke gesprekken via HF en vlotte betaling. Wederom een positieve ervaring.
Vandaag de Serica van @Mipnick overgenomen. Fijne communicatie, goede afhandeling en al met al goed zaken doen.
Net als alle bovenstaande reacties een positieve ervaring bij het verkopen van een horloge.
Met @Mipnick kun je zonder zorgen een dealtje sluiten.