“Misleidende” vraagprijzen i.c.m. opbieden op HF Horlogemarkt

Dat is denk ik, nu juist het punt.
HF verkoopregel; hierbij verklaar ik dat mijn vraagprijs niet hoger is etc……
Die wordt ontdoken.

2 likes

Als een verkoper eender wat verkoopt en er een vraagprijs bij zet, geeft hij de koper de mogelijkheid om een iets lager bod te plaatsen, of de vraagprijs te betalen als hij/zij daar mee kan leven. Een vraagprijs is een prijs die de verkoper maximaal graag zou willen hebben, de koper zal dan met z n uiterste prijs komen, en soms wordt het verschil gedeeld. zo is het al eeuwen. Een vraagprijs vragen en dan meer willen krijgen dan de vraagprijs zijn onaangename hufters die nergens thuis horen.

3 likes

Oei, die moet in een emmer, dit is wel een beetje overdreven hoor Hubertje :rofl: :rofl:

Zijn paintball geweren :sunglasses:

Ook dat zal je leren :grin:

1 like

Smaakloos…

2 likes

Dat dus!

1 like

IMG_0677

En meningen zijn zoals piemels: je mag er een hebben, maar ik hoef 'm niet te zien en geen rekening mee te houden. :slightly_smiling_face:

Tuurlijk niet. Heb je enig idee hoe duur ammunitie is? Ons defensiebudget heeft het zo al lastig genoeg.

Of we moeten een crowdfunding opzetten natuurlijk. :thinking:

3 likes

Mensen kunnen ook echt niet meer tegen een geintje tegenwoordig :woman_facepalming:t2:

1 like

Als iemand de vraagprijs biedt, mag ik aannemen dat het horloge daarvoor wordt verkocht. Het is hier niet de huidige huizenmarkt… of marktplaats.

Hier zitten mijns inziens liefhebbers. Als die een vraagprijs hebben en je biedt die, dan ga ik er echt van uit dat je het horloge daar ook voor mag kopen.

Just my 2 cents. Fijne avond allen!

2 likes

Nou, ik denk dat iedere verkoper heel graag meer ontvangt dan zijn vraagprijs. :grin:
Verder wel helemaal met je eens trouwens.

1 like

Ik zou ook afhaken.

Kroontje mee gemoeid?

1 like

Tsja, het is maar hoe je hem interpreteert. Ik kan heb er geen problemen mee, maar ik kan mij voorstellen dat mensen er problemen mee hebben geassocieerd te worden met Nazi’s :wink:

Jij niet, maar ik… :innocent: :innocent: :blush: :blush:nu kan ik het beste tv gaan kijken :rofl:

1 like

Ik kan aan het uniform en helm niet met zekerheid zeggen of het überhaupt Duitsers zijn. Of het jaar. En wie zich, vertrekkende vanuit zo’n foto, desondanks aangesproken voelt, zou er goed aan doen een therapeut te zoeken. :joy:

monkey-puppet-omg-shock-gif

1 like

Ik vind de helm overtuigend genoeg. :joy:

1 like

Wat mensen zich bedenken voor een paar tientjes…
Bizar dat zulke figuren zich niet schamen op een forum dat een verkoop/ruil optie aanbied om onder liefhebbers de hobby leuk te houden…

Ik kan het bijna niet geloven… Veel zieliger ga ik dit jaar niet meer horen denk ik :sweat_smile:. Bizar

6 likes

Ach sommigen bieden horloges aan voor het veelvoud dat ze in de winkel kosten. Dus ik snap je verbazing niet helemaal :joy:

3 likes

Ja dat komt in de buurt… Maar dan zet je jezelf tenminste eerlijk openbaar voor schut. Dit is gewoon triest

2 likes

Ach, het HF is af en toe een afpersbolwerk:

“Dit is de laatste up!”

“Dit is het laagste dat ik ga, anders hou ik hem liever zelf!”

“Als hij deze week niet verkocht is, dan biedt ik hem ook aan op Marktplaats!”

En dit allemaal om de potentiële koper over de streep te trekken om over te gaan tot een aankoop :joy::heart_hands:

22 likes

Precies dit :point_up:

2 likes