Mooi diep donkerblauw met een rode seconde wijzer en band met rood streepje erin.
Hmm…nu moest ik toch eens serieus over een Tudor gaan nadenken…
Misschien herken je dit wel: tijdenlang het net afspeuren naar afbeeldingen zodat ik een betere indruk kan krijgen van het horloge. En natuurlijk de hele Tudor site doorgelopen naar andere modellen.
Deze is misschien nog wel mooier. En mogelijk is er vast wel een nato te krijgen met een rood streepje erin verwerkt
Is er misschien toevallig iemand die dit model bezit en wat meer over zijn ervaringen kan vertellen, en misschien wat afbeeldingen wil plaatsen zodat ik het model om te pols kan zien, en van meerdere kanten kan bekijken?
Ja, helemaal eens. Ik heb zowel de BB58 als BB41 gepast waarbij de BB58 toch een stuk subtieler aanvoelt met zijn 39mm. De kast is zowel in diameter en dikte kleiner waardoor deze in mijn ogen fijner draagt.
Misschien nog ff wachten tot de nieuwe tudor releases (of misschien gooien ze er tussendoor nog wat nieuws uit) en hopen op een blauwe bb54 (tenminste denk dat je uit bent op een blauwe tudor)
Heb nog nooit een 39 mm gehad, de kleinste is 41 mm geweest. Gaat je dit verschil echt merken?
En kan niet zo goed het verschil online zien in de kastdikte tussen de BB41 en BB58?
die bb41 is een lekkere klatser! op nato erg tof.
heb zelf 3 Tudors en lopen echt perfect en de kwaliteit vind ik persoonlijk echt geweldig voor het geld!
heb zelf de bb gmt, bb chrono en de 2022 ranger.
Kijk eens in het blauw😉
Het logo als roos en de printing rond (smiley) maakt dit voor mij de mooiste BB(58)
Dat hij dunner en makkelijker servicebaar is dan de huidige is mooi meegenomen
de 41 is écht een lel van een horloge. het is maar 2mm verschil, maar het is een totaal andere fit.
ik heb weliswaar vrij small polsen (17cm), maar de 41 was echt een Beierse koekoeksklok op mijn pols. de BB58 was aan de grote kant, maar wel nog netjes passend:
voor een duiker mag dat van mij. toen ik hem kocht was er nog geen BB54, wellicht dat die nog net wat beter zou passen. heb overigens ook een BB36 die qua fit eigenlijk perfect is::
ik zou de 41 niet overwegen met polsen onder de 18,5cm. Daarnaast: koop hem altijd met bracelet. ook als je dat zelf nu niet nodig acht. you never know, en het is nagenoeg onmogelijk om voor een redelijke prijs later aan een redelijke prijs te vinden.