Merk je het verschil goed tijdens het dragen?
Welke dealer in NL of DE zouden jullie kunnen aanbevelen ?
Tja niet echt, ook niet als je op je horloge kijkt zie je het niet.
Bij een overhemd met lange mouwen zou deze er wat eerder achter blijven hangen.
ace&Dik, vragen naar Dale, hij heeft mij (Jurgen) 2 weken terug perfect geholpen een mooie aanbieding op een Tudor.
Kijk eens in het blauw😉
Het logo als roos en de printing rond (smiley) maakt dit voor mij de mooiste BB(58)
Dat hij dunner en makkelijker servicebaar is dan de huidige is mooi meegenomen
Ik kan wel de Alinghi aanbevelen.
Tja nu twijfel ik toch weer. Die is ook erg fraai
De wijzers lijken geheel wit, zijn die van kunststof?
de 41 is écht een lel van een horloge. het is maar 2mm verschil, maar het is een totaal andere fit.
ik heb weliswaar vrij small polsen (17cm), maar de 41 was echt een Beierse koekoeksklok op mijn pols. de BB58 was aan de grote kant, maar wel nog netjes passend:
voor een duiker mag dat van mij. toen ik hem kocht was er nog geen BB54, wellicht dat die nog net wat beter zou passen. heb overigens ook een BB36 die qua fit eigenlijk perfect is::
ik zou de 41 niet overwegen met polsen onder de 18,5cm. Daarnaast: koop hem altijd met bracelet. ook als je dat zelf nu niet nodig acht. you never know, en het is nagenoeg onmogelijk om voor een redelijke prijs later aan een redelijke prijs te vinden.
Denk ik niet, denk dat die eerder van staal of titanium zijn. Enkel de kast is van koolstofvezel.
Ik heb de BB41 op leder op een 17cm pols
Ik ben er erg blij mee, stoer, aanwezig, maar ook draagbaar. Zwarte dial in combinatie met de blauwe bezel is gewoon mooi

true. de 41 is/was (weet niet of het nu anders is met inhouden uurwerk) een heel stuk dikker. ik vond het in ieder geval groot dragen. de BB58 draagt echt fantastisch.
Ik zeg bb54 rubber!!
Zoals gezegd. De BB41 is een dikkerd. Op een nato ligt ie nog hoger. Dat vind ik persoonlijk niet fijn.
Zou je eens een close up van de wijzers kunnen maken?
Ha ha, volgens mij zeg jij iedere keer FXD
Bedankt
Super, dankjewel
Ik ben tot de conclusie gekomen dat ik ze bij een AD moet gaan bekijken
Allemaal heel hartelijk dank voor de feedback👍
En passen natuurlijk maar wat Renier zegt klopt, kopen op staal je weet maar nooit en je kan er altijd een Nato op zetten.
Snap wel dat je met al die Tudors in de war raakt, dus idd naar AD en passen/voelen om de pols.