Misschien vreemd, maar hoe winden jullie je horloge op?

Ik schut al mijn automaten even alvorens ze om te doen.
Is dat dan zo slecht, aangezien weinigen van jullie dit doen ?

Als hij leeg is koop ik gewoon een nieuwe

1 like

ranzig…

1 like

En wie vult dan het Horlogeforum? :laughing:

1 like

Dit is het topic met de beste reacties in een lange tijd :joy: horloge afhankelijk van wat erin zit gewoon dragen zodat hij gaat lopen, eventueel handmatig opwinden. Mij is geleerd voor de meeste uurwerken 5 a 10 x te draaien of totdat het niet meer gemakkelijk gaat. Dit kan je zelf het beste aanvoelen

Mooie van een one piece (duiker) collectie. Altijd om, behalve met slapen. Heb mijn horloge nog nooit opgewonden. Deze staat 1 x per maand stil om de tijd en eventueel datum goed te zetten :ok_hand:t2:

Overigens met mijn drukke gedoe (tegenwoordig noemen ze het ADHD schijnt) lastig om deze stil te krijgen :wink:

Ben benieuwd waar jij je automaat in ā€˜schut’? :wink:

3 likes

Ah. Damn. Wel een heel domme foud he. Moet natuurlijk schud zein.:joy:

Exactly!

Maar dit is leuker… :relaxed:

Persoonlijk geef ik mijn klokje gewoon even aan de pizzabakker als ik sta te wachten op mijn bestelling…

1 like

Met een :wink: natuurlijk.

De waarheid is dat als ik een horloge echt snel ā€˜vol’ wil laden (voorheen vooral bij een kinetic), ik het horloge bij het huishouden (vooral afstoffen) aandoe.

Hoe ranzig is dat…:grin:

Lid sinds 2009, en je stelt nu pas deze vraag?

Hoe wind ik mijn horloge op? Dat lukt wel, iemand een idee hoe ik mijn vrouw opwindt, die info heb ik tenminste wat aan. Mss aan het knopje draaien of zo?

1 like

Jip…flink ronddraaienšŸ˜‚

Geef haar eens een bos bloemen cheapskate…:smile:

Dat zijn tips daar kan ik wat mee

2 likes

Als je hulp kunt gebruiken: PB?

1 like

Ik wind mijn horloge op met dat knopje aan de zijkant :sleeping:

Graag een plaatje vanne vrouw, dan kan ik pas goed oordelen.

1 like