Misschien vreemd, maar hoe winden jullie je horloge op?

Jij wil opgewonden worden!

1 like

Ik wil visueel vaststellen aan welk knopje er gedraaid moet worden om eea op te winden

Vrouw opwinden???
Ik zou wel eens wat rust willen
 :joy::joy::joy:

1 like

Het is niet zo dat ik vanaf 2009 met deze brandende vraag rondloop. Was eergisteren bij de juwelier en die “draaide” aan de kroon. Vorige week was ik bij een andere juwelier en die schudde even heel voorzichtig. Vandaar dat ik het me afvroeg. En ik dacht met deze topic titel zal er ook nog wel wat (on)zinnig vermaak komen en ook dat klopte :slight_smile:

Maar was wel echt benieuwd wat nou beter is en waarom.

1 like

Ik heb een hekel aan gelijk zetten vandaar.

Geen handwinders?

Hoe mooi een handwinder soms kan zijn, ik denk niet dat mijn dagelijkse horloge een handwinder zal gaan zijn. Bijvoorbeeld een dresshorloge, wat als er een gelegenheid voor is, even opwinden, gelijk zetten en gaan voor die dag lijkt mij geen probleem.

Ik doe mijn Seiko automaat om de nek van m’n kat,en zet s’nachts het beest buiten de deur.
Die kater loopt de hele nacht te klieren en te rotzooien, en de volgende morgen haal ik hen weer binnen en is mijn horloge weer pico-bello opgewonden

1 like

Als het geen Seiko was had je kans dat ik tegen middernacht met een blikje WisKas in de struiken lag

2 likes

Nieuwe modelletjes laten zien en een massage met Möbius 9010 doet wonderen. Soms vastklemmen en met de WD40 zwaaien :joy: