MM300 nummer 4

Had ik al verteld dat ik weer (4e) een MM300 heb? Maar er zijn en komen andere banden aan :wink:
(oa strapcode, yobokies) Wat vinden jullie van de band (ten overvloede, op de 1ste foto, nr 2 is mijn nieuwe)

7 likes

Stoere band; ziet er goed uit!

Allebei goedgekeurd!:+1:t3:

Puik horloge ook, ga je deze houden?

1 like

Stalen band staat top, btw ik heb er pas twee gehad (mm300) loop dus flink achter, :smile:
Wat is dat toch met die dingen. :confused:

2 likes

Heel mooi die eerste. Geheel brushed zo te zien? Super.

gr, HJR

Als ik een goede vervanging voor de Seiko band kan vinden (en nu zijn er tenminste een paar), dan blijft hij. Op isofrane of zulu gaat trouwens ook.

Klopt. Ze lopen pas bij de vierde een beetje gelijk😂

1 like

Ik vind de stalen band niet helemaal passen bij de kast om eerlijk te zijn. De kast van de MM heeft meer ronde en organische lijnen waar de band meer rechte hoekige lijnen heeft. Voor mij zou een Omega Planet Ocean ogende band met grove ronde schakels perfect zijn.

1 like

Ben zelf meer van NATO, ivm iets kleinere hardware. Moet zeggen dat de kleur van jou canvas de MM300 erg goed staat!

1 like

Hier ben ik het mee eens, ik vind de band iets te hoekig… maar op zich wel mooi.

Mee eens. Hopelijk komt strapcode met een mooie rondere band. Misschien een oyster?

Of iets van een lumpy?

Punt is dat er niet zoveel keuze is, deze en 1 die in november door strapcode wordt uitgebracht (nog geen foto’s van). Los daarvan, de kast heeft ook wel hoekige kanten, twijfel bestellen of niet. Wil hem toch wel eens proberen denk ik.

Zou ook gaaf zijn!

Ik vind zelf de originele band er prima bij passen.
Alleen de Tita sluiting is echt een dissonant, voor mij zal bij de derde een ander sluiting voldoen.:wink:

Dat is smaak, die verschillen gelukkig. Er passen verschillende andere sluitingen op de originele band, maar ik vind hem echt heeeeeeeeel lelijk.

Exact! Daarom staat die stalen ook goed, en daarbij dikker dan de te dunne standaard band met kleinere schakels. Helemaal goed!

Precies, hoe moet de horloge maffia anders aan ons kunnen verdienen. :wink:

1 like

Kan en wil iemand mij uitleggen wat de voordelen/verschillen etc zijn van een Marinemaster boven een Sumo, dat het prijsverschil eerbiedigt. Zelfs over mijn Sumo met saffier.

Het uurwerk? Afwerking?

Ik vind de Marinemaster heel mooi, maar is ie 5 keer meer waard (want 4 a 5 keer duurder) dan de Sumo? Zelfs wanneer de Sumo saffier heeft?

Wie kan mij omver lullen, zodat ik er een keer 1 aanschaf

Ik vind ze allebei mooi maar de stalen het mooist