MN straps only

Die is van straphospere. Chinees prul. Maar hij staat wel top op die gmt!

1 like

In dat geval: Straposphere.

1 like

Haha, wat jij zegt. Die van mij komt uit Singapore waarvandaan die lui hun spulletjes verkopen/verzenden.

Blijkbaar heb jij al eens iets van die lui gehad omdat je het als prullaria bestempelt. Jammer voor jouw ervaring. Die van mij is top (en inmiddels op de tweede dag maar liefst zie ik nog 0,0 slijtage of manco’s :rofl: !).

:sunglasses:

1 like

Ik heb er wel een paar gehad, ook van hun inderdaad :blush: Straposphere verkoopt goedkope bandjes voor veel te duur is mijn ervaring.

Want die van Zuludiver zijn veel beter en de helft goedkoper bijvoorbeeld.

Maar hee, als jij hem mooi en fijn vind dan is dat toch prima :muscle:

1 like

Ik ben prijs/kwaliteit Erika gewend, dus dan is al het andere al gauw goedkoop :grin: !

En idd is deze strap tot dusverre (na ‘al’ twee dagen :wink:) helemaal in orde.

1 like

Wisselend richting mijn onlangs aangeschafte rubberen band even een tussendingetje, een Erika’s ‘Vintage’ MN Strap die ik nog heb liggen. Even kijken of het wat is. :sunglasses:

Staat 'm beter dan een NATO, @ArendW:rofl: :joy:

4 likes

En dan zeggen ze dat ik geen smaak heb…

Groen en blauw… :nauseated_face:

3 likes

Hahahaha, :joy: :joy: … hij is er al weer af hoor! Was even een probeerseltje. :wink:

2 likes

De Tudor die destijds door de Franse Marine werd gedragen was ook blauw met een groen/gele MN strap. Historisch gezien dus de correcte kleurcombinatie. :ok_hand:

3 likes

Smaken verander dus in de loop der jaren :smile:

2 likes

@Batossai to the rescue! :sunglasses:

1 like

Dat is zeker waar. Waar blijft je rubberen band nou? :stuck_out_tongue:

1 like

Ergens in de nabije toekomst, ik hoor nog wanneer.

1 like

Wilde ook eens een dergelijke band proberen na het artikel over Erika in The Watching gelezen te hebben, maar wilde niet gelijk zoveel geld betalen. Daarom eerst die van CNS gekocht. Was ook nog eens sale, dus voor nog geen €10 een dergelijke band op de mat! En ik ben enorm verrast over de kwaliteit! Ik kan het niet vergelijken met de Erika, want die heb ik niet, maar wat enorm comfortabel!! Nu een dikke maand om de pols en 0 slijtage. Happy!

2 likes

Dan ga jij in de zevende hemel zijn met elke andere +50 euro MN strap :grin:

Vast en zeker en ik vind de banden van Erika heel gaaf ook! Alleen heeft mijn Zodiac 24mm lugs en die banden zijn €85,00 tegenwoordig… best veel geld voor een stuk elastiek met stalen plaatjes en wat stikwerk…

Daar heb je een punt inderdaad.

image

LUFF-bandje op mijn Ward vandaag. Ik heb ook meerdere Erika-bandjes en merk heel weinig verschil qua draagcomfort! Dat was met die CNS-prut wel anders!

5 likes

Geen Erika’s, wel een militair tintje maar dan Engels.

3 likes

Lijkt me super fijn, zo’n joekel van een sluiting.