MN straps only

Hi Louis :wave:

Ja?

Hi Louis! :wave:

PB mag altijd als u iets te melden heeft. Medeling vooraf, sex op de eerste date kunt u vergeten.

6 likes

En datzelfde bandje vanavond even op mijn Pelagos gedaan. :wink:

Kruispost.

9 likes

Net mijn eerste MN strap binnen. Een limited chestnut editie geinspireerd op vroege vlieger horloges op mijn niet zo vroege Air-King.

5 likes

Ik zou graag een 19mm breed exemplaar willen hebben voor de Seiko SLA017, maar dan zit je automatisch vast aan de originele groene en laat ik dat nou niet de meest geschikte combinatie vinden. 20mm kan in theorie ook, maar in de praktijk zie je toch dat de strap dan bekneld zit tussen de lugs.

1 like

Wauw, ik voel mijn hand niet meer na het kijken naar je foto.

1 like

Worsten polsen, lijkt strakker dan het is. :wink:

1 like

Garantie is wettelijk gewoon 24 maanden.
https://www.consuwijzer.nl/garantie-reparatie-geld-terug/gekocht-maar-kapot/garantie

Te lam om te zoeken maar dit geldt niet in alle gevallen.

Het is er weer weer voor, om Erika aan de pols te knopen! Fris. :wink:

5 likes

Verplaatst. :wink:

1 like

Nice, Erka doet blijkbaar ook ‘verzoekjes’.
Aparte uitvoering en gravering.

2 likes

Op een reactie van @BATMAN in mijn NA topic:

Bij deze.

Deze band is een tikje te breed, maar het gaat even om 't plaatje. Zowel de band als het horloge hebben een ‘spacy verhaal’. Dit type van Erika’s MN (de ‘Vintage’) is in de ISS geweest en de Speedy … op de maan, niet de mijne natuurlijk maar 50 jaar terug. Grappig.

Zo, nu snel weer terug naar de stalen band. :sunglasses:

Gisteren in mijn enthousiasme een NA aangemaakt in het Tudor Only topic ( gevallen voor de MN straps en dan een tikje naar beneden scrollen), maar deze geslaagde nachtblauwe MN strap met rood-witte (Pepsi) centerline is voor mij een perfecte match met de Black Bay GMT. De blauwtint van de bezel insert is identiek aan die van de band. Ik vind dat heel knap gedaan. Oordeel zelf:

Ik ben er op de tweede dag dat ik hem om heb, nog steeds zeer over te spreken. De kwaliteit/het gewicht van het bandje is ietwat minder dan dat ik van Erika gewend ben (die zijn ook wat stugger/meer ‘rugged’) maar de afwerking van de hardware is uitstekend (geen scherpe randen), de stiksels zijn netjes afgewerkt en de zijkanten van de band zijn aan beide zijden hetzelfde en mooi afgestikt. Geen verschil tussen links en rechts dus.

Mooie stormachtige zondag allemaal.

:sunglasses:
Otto

9 likes

Heel cool!

1 like

Kwaliteit minder? Het zou nu juist beter moeten zijn. De nieuwe generatie is inderdaad wat flexibeler, maar slijtvaster op de randen als je de verhalen mag geloven.

Het staat 'm prima trouwens! :ok_hand:

1 like

Het is dan ook geen erika’s… maar ‘andere MN strap’ (maar welke @hondersotto?)
Erika heeft deze combi (nog) niet.

2 likes

Oh, goeiemorgen! :rofl: … ik was al aan het zoeken naar deze kleur. :joy: