MN straps only

Van de week binnen gekregen. Ik maar wachten op een straaltje zonlicht om 'm netjes op de foto te krijgen, maar zelfs dat is ons niet gegund deze dagen. Dan maar zo:

8 likes

Ik laat hem voor 75 euro even schieten, maar best wel gaaf :ok_hand:

4 likes

Ziet er inderdaad wel gaaf uit, maar ik laat hem ook gaan. Lijkt mij sowieso zonde aangezien er binnen de kortste deskdive sporen op zitten.

1 like

En Stew.ard? Hoe verhouden deze zich tot elkaar?

Die zijn 1/3 van de prijs.
Heb en M&N gehad hoor, en vond die erg fijn, maar als deze in de buurt komen…

Geen idee over de kwaliteit maar ze zijn wel rete-ingewikkeld.

:grin:

2 likes

Iemand enige idee welke buckle het beste bij een Danasko DS30 past?afbeelding

Bead blasted zou ik zeggen, misschien Patina?

1 like

Blasted

1 like

Ik denk dat het met die desk-dive sporen wel meevalt, maar dat hangt ook af van de positie waarin je de sluiting draagt, zelf heb ik die op maar een centimerer of 2-3 vanaf de 6-uurkant van het horloge zitten, dus dan raak je eigenlijk geen dingen echt hard (binnenzijde/duimzijde pols).

Na een jaar of 5 regelmatig gebruik van een nog zonder M (ankertje) N gesigneerde MN strap (gepatineerd) ziet het er bij mij zo uit:

1 like

Ik heb er een uitgeprobeerd. Veel elastischer dan MN. Naar mijn mening een beetje te. Als het horloge wat gewicht heeft, dan ligt het niet vast op de pols, maar prima als je het gebruikt bij een licht gewicht kast.

Thanks voor dit! Wat ik zocht. Ga maar eens zo’n Steward proberen

1 like

De Shamallekes gaan eruit. Maar een effen besteld met printed numbers voor de Stowa.

En deze voor een recidive aankoop 🤸

6 likes

Net besteld.
image
image

9 likes

Die bovenste heb ik ook maar de blauwe variant is ook erg fraai. Lekker zeg.

1 like

5 likes

19 likes

Hamsterrrrrrr

1 like

Heel mooi spul!

1 like

Ja ik ben wel een beetje een fanboy :grin:

1 like

Niet alleen de bandjes zijn mooi spul, zeer zeker de klokken waar ze aan hangen. :+1:t2:

1 like