MN straps only

Dat vind ik echt een mooie combinatie!

1 like

Hihi erg he? Ik denk de combinatie die je nu gekozen hebt veel mooier is. Dat komt echt door dat hele kleine rode pijltje haha. Komt vast goed! Erika is altijd erg hulpvaardig vind ik.

Thanks! Staat hem idd erg goed :grin:

Erika’s

5 likes

Zijn die originele mn’s nou werkelijk zo goed?

Ja

3 likes

Ja

Toch eens op zoek dan. Als iemand nog wat heeft om te proberen: 20mm voor 16.5/17 cm pols :wink:
Heb ooit eens begrepen dat er meerdere maten zijn!?

Ja :slight_smile:

Is me inmiddels duidelijk. Zal eens kijken of er nog iets te koop staat.
Nick mankey hook straps? Iemand daar ervaring mee?

Erika’s zijn volledig custom made, dus je dient je eigen polsmaat door te geven. Verder kun je leuk spelen met beschikbare middenlijnen, je kan een eigen kleurtje aan je stitching geven en je hebt ook nog keuze uit verschillende hardware.

En oh ja… heeft iemand al verteld dat ze echt goed zitten?

1 like

Ik moet wel zeggen: ik geef steeds dezelfde polsmaat door, maar mijn 4 straps zijn toch alle 4 verschillend van lengte… :roll_eyes:
Passen wel hoor, maar beetje raar is het wel.

Ik vind ze ideaal voor warmer weer. Veel en veel comfortabeler dan rubber.

1 like

Ik heb zowel Nick Mankey’s als Erika’s bandjes. Mankey is het meest comfortabel, draagt een beetje zoals stretch ondergoed dat zich helemaal naar je lijf heeft gezet maar heeft niet de wat stoerdere uitstraling van een MN bandje. Levertijden bij Nick Mankey zijn wel vrij zot, je moet echt geduld hebben. Duiker of militair horloge: EO, dress watch, beetje kunstig design: Nick Mankey

2 likes

Oke. mooi om te weten. En de hook strap makkelijker vastzetten denk ik zo!?

Bestelling gedaan bij mankey. Hopelijk ergens februari binnen

Niet echt. Het haakje op zich is wel veel gemakkelijker in te haken maar telkens als je je horloge aandoet moet je een deel van het bandje tussen de lugs door trekken om het aan te spannen. Dat schurend effect enerveert me een beetje, ook al zijn de lugs van staal en het bandje een zachte stof. Wrijfschade heb ik nog niet gezien maar dat doortrekken heb je bij een MN bandje niet.

1 like

Ik heb weer een keuzeprobleem bij… vandaag binnen gekomen (20mm en 18mm).

Zal vanavond even een poll met foto’s maken vwb de 20mm.
ik heb een zwarte met rode lijn en groene met rode lijn, en 2 horloge kandidaten (GSAR en Uemura/Willard)

4 likes

Ben er al uit denk ik.dus ik laat de poll even zitten. Dit wordt de combi. De zwartrode zat al op de GSAR en de groen past prima op de Uemura.

10 likes

Vandaag mijn eerste MN strap binnen gekregen.
Moet zeggen, hij zit tot nu toe erg goed om de pols.
Sluiting is even lastig.

11 likes

Ik twijfel nog een beetje…

19 likes