Ik niet, super tof!
hmmm ik een beetje. Mooi subtiele wit en rood van de dial en hands, en dan die ietwat groffere rood en wit in de band… De band trekt de aandacht…
Ik reken het goed!
Vraagje tussendoor: hoe reinigen jullie de MN straps? lauw sopje of gewoon in de wasmachine.
Dat laatste doe ik meestal met nato’s (slechts eentje daardoor vernaggeld) maar met MN strap kies ik vooralsnog voor een lauw sopje.
Gewoon in de wasmachine in een sok of kussensloop.
Ja, daar is de fabricage.
Daar wonen mensen die ook bandjes maken.
Niets bijzonders aan de hand.
Daar was ik ook niet bang voor. Op een YouTube video had ik nl ook productie in Spanje gezien. Vandaar mijn twijfel.
En ik kreeg net een mail dat de post uit Frankfurt komt.
Om het even internationaal te maken.
Zo dan! Dat is een beste verzameling.
Hoe is jouw ervaring met de maatvoering? Ik schreef ooit eerder dat ik 4 bandjes van Erika heb, viermaal dezelfde polsomtrek opgegeven, maar vier keer toch duidelijk onderscheid langer/korter.
Ben heel benieuwd hoe de vintage uit zal vallen. Die heb ik specifiek vintage besteld voor bij de Hanhart 417ES, al duurt dat nog heeeeeeel lang vooraleer ik ze samen kan brengen.
Die is eigenlijk altijd prima. Geen last van maatverschillen hier.
Dat gaat tof staan denk ik!
Van de week binnen gekregen. Ik maar wachten op een straaltje zonlicht om 'm netjes op de foto te krijgen, maar zelfs dat is ons niet gegund deze dagen. Dan maar zo:
Ziet er inderdaad wel gaaf uit, maar ik laat hem ook gaan. Lijkt mij sowieso zonde aangezien er binnen de kortste deskdive sporen op zitten.
En Stew.ard? Hoe verhouden deze zich tot elkaar?
Die zijn 1/3 van de prijs.
Heb en M&N gehad hoor, en vond die erg fijn, maar als deze in de buurt komen…
Geen idee over de kwaliteit maar ze zijn wel rete-ingewikkeld.
Iemand enige idee welke buckle het beste bij een Danasko DS30 past?
Bead blasted zou ik zeggen, misschien Patina?
Blasted