MN straps only

Verklaar u nader want hier snap ik geen jota van.

Op zich wel, maar sinds de herfst zit ie in het bakkie. Geen zorgen, in het voorjaar is ie weer aan de beurt.

1 like

Cool :+1:

Ik glij ook helemaal op leer als het wat frisser is :blush::+1::rofl::+1:

Vandaar :wink:

Ontopic;

Echt een fantastisch, elastisch en origineel exemplaartje van Erika :+1:

5 likes

Vroeger kon je een vlagje op je band bestellen, ik vind die optie niet terug. Kan het nog?

1 like

Ook maar een ali’s original MN strap besteld om te proberen :clown_face:

1 like

Dat kan nog steeds. Daarvoor moet je Erika even een mailtje sturen.

2 likes

En quanta costa?

1 like

Tientje extra. :metal:t3:

1 like

You get the same goo for double the price!! FEEST!!! :rofl:

Even mailen, dan kan zo’n vlaggetje zeker geregeld worden.

Nohh, effe een soepbord vol pissen en wat vermicelli toevoegen? :grin:

Succes verzekerd! :+1:

Ik stel voor om te stoppen met vlaggetjes en soep en de draad weer op te pakken.

Wat u Heren?

Volgens mij was mijn antwoord/opmerking volledig on topic…

Hier een wat minder positieve ervaring met ‘het origineel’.

Laatst had Erika een zwartevrijdagactie. Ik bestelde twee bandjes, een original en een vintage.
Deze zien er zo uit:

image

Resp.

image

Groen lijkt wel min of meer dezelfde kleur, niet?

Welnu, dit kwam er binnen:

Links is ‘vintage’ (met bronzen keeper), rechts ‘original’. Die is zeer donkergroen en lijkt hier zelfs een soort blauwig zwart.

Uiteindelijk had ik het te druk met werk om hier achteraan te mailen, maar ik vind het wel slordig. Binnenkort moet ik ze maar eens gaan monteren en dragen.

Misschien gewoon even contact opnemen met Erika voordat je ze gaat gebruiken?

Zou even navragen bij erika. Naar mijn weten is de vintage lichter van kleur dan de original. Als je de grote afbeelding ziet op de site is dat beter te zien. Heb zelf de original… en die is donkergroen te noemen.Zo naast elkaar is het kleur verschil wel erg groot.

Staat er bij vintage ergens dat er kleurverschillen kunnen zijn omdat het om oude originele partijen gaat?

Slordig en uiteraard een teleurstelling.
Toch zou ik alvorens te monteren/dragen ff contact met Erika opnemen (ervan uitgaande dat je die donkere niet wilt houden). Mijn ervaring met haar after sales handling is positief.
Succes ermee!

1 like

Ik heb ook een bandje besteld en wou met creditcard betalen, maar het systeem wou persé dat ik dan ook een paypal account aanmaakte. Ik vertikte het en heb dan via overschrijving betaald, wat wel heel vlot verliep.

Ben ik de enige bij wie dat creditcard betalen misliep?

Bandje is binnen op 11/1/19 en was besteld 29/12.
Drukke periode om te bestellen dus.

3 likes

Net binnen, oranje limited(voor wat dat waard is😜)

8 likes