MN straps only

Eigenlijk had ze die limited gewoon moeten nummeren…

17 likes

En wat zijn je bevindingen?

Wederom uitstekend. Best veel geld die €55, maar het is het waard vind ik.

3 likes

Staat erg goed Louis!

1 like

Ben door mijn likes heen, dus doe het even zo: Ziet er goed uit! Kleurt ook lekker bij de sinaasappels/mandarijnen op de achtergrond. :sunglasses:

2 likes

Vloekt wel bij die roze schaal maar dat nemen we even voor lief :v:

Ik heb het gevoel dat de limited krapper valt dan de standaard. Wat is jouw ervaring?

Ik merk niks. Hij lijkt wel een ietsie dikker.

…psssst…!..

Gents. Wist u dat mensen, in dienst van het vaderland, protectors of the realm, the watchers on the wall een fijne korting kunnen krijgen van 15%?

Dan weet u het nu. Even een fotooke van je veteranenpas mailen, en de 15% wordt netjes teruggestort op je PayPal.

Goed toch!

@louis, idee om van deze een MN strap only te maken?

3 likes

Ben pas 29, dus die heb ik nog niet haha. Maar een foto van mijn dienstpas is ook prima?

1 like

Nee, het gaat echt om veteranen helaas. Dan ben je over het algemeen militair geweest of actief militair.

1 like

:+1:t3:

zo die zit comfortabel :yum:

timex-800x600

4 likes

Strikt genomen is dit niet ‘MN straps only’ en ik heb de eerdere reacties gezien op bandjes van Aliexpress maar:

Ik zie net op instagram dat cheapestnatostraps vergelijkbare bandjes gaat maken. Vast niet dezelfde kwaliteit, maar toch, ter informatie.

6 likes

Ook Bell&Ross zetten bepaalde horloges op een band die wel heel wat lijkt op die van Erika.

Deze zijn eigenlijk ook gewoon prima: https://www.ebay.nl/itm/Marine-Nationale-Parachute-watch-Strap-20-mm-green-with-red-line-no-Logo-Silver/223449806332, 20mm en 22mm (ik heb een nieuwe ongeopende 22mm zwarte met rode streep over, als iemand 'm wil overkopen).

Erika heeft ze niet bedacht hoor. De Marine Nationale had ze al voordat Erika geboren was.

3 likes

De constructie met loop wel. De oorspronkelijke hadden andere constructie (jacko straks hanteert die).

Volgens mij had Erika juist collab met Bell & ross
Edit: van Instagram.

2 likes