Stel, ik ga voor nieuwe MN strap op de SAR… Welke kleurcombi zou het volgens jullie moeten zijn?
- Zwart met wit/rood/wit (Corsa)
- Zwart met.rood (Black ops)
- Grijs met rood (Mirage)
0 stemmers
Stel, ik ga voor nieuwe MN strap op de SAR… Welke kleurcombi zou het volgens jullie moeten zijn?
0 stemmers
Gewoon iemand die je kent met een veteranenpas laten bestellen. Scheelt toch weer iets meer als een tientje per strap.
Wellicht een optie? Dragen minstens even lekker want a la minute op de pols aan te passen, zien er cool uit en ook weer eens wat anders.
Wanneer doe jij je volgende bestelling?
Hoezo?
Ik heb er twee weken geleden nog een aantal besteld maar misschien een neef/broer/collega/whatever bij je in de directe omgeving?
Ik wil nog wel een original met zwarte centerline, registratienummer en broad arrow buckle bestellen, maar eerst maar eens het horloge aanschaffen
Die ‘lip’ is me wat te fors… En lengte band 400mm…
Heb wel ooit naar vergelijkbaar iets gekeken.
4 om 3 stemmen voor black ops en Corsa variant.
Die Corsa is toch ook van het nieuwe weefsel?
Die lip heb je echt geen last van en de flap vouw je gewoon onder de keeper…
Heb jij hem? Foto toevallig.
Yep, draagt heerlijk. Net even ietsje losser gedaan ivm warmte en daardoor dikkere pols
Ziet er niet comfortabel uit
Bandje oogt ruw en de bochel kan nooit lekker zitten als je je arm laat rusten op iets.
De bochel raakt je buro niet! En een heeeel veel NATO’s zijn ruwer. Of om in-topic te blijven, zeker niet ruwer dan de bandjes van Erika!
Alsof je zo’n sjor band om je arm hebt waarmee je spullen vastsjort in een vrachtwagen. Geen gezicht als het mij vraagt.
Lekkere toolwatch uitstraling.
Klopt, er zijn elegantere bandjes. Maar in de toolwatchbandjeswereld vind ik dit wel een lekkere. En zeker niet de oncomfortabelste en grofste, zo’n Zulu met 12 kg staal kan er ook wat van.
Een follow up… De strap is binnen. Wat mij opvalt ten opzichte van 1e generatie. Strap is iets dunner, en hardware is dunner en gladder.
Edit: het weefsel lijkt meer te glimmen, waardoor deze blackops in vergelijking met 1e gen bij bepaalde lichtval meer antraciet lijkt. Zal eens de 1e gen er bijpakken.
Anyway… Grote blij met nieuwe smoel MSAR.