MN straps only

Staat hem goed!

1 like

Het is niet ‘lijkt’, maar ‘blijkt’
Links oude, rechts nieuwe blackops.

1 like

Viel mij ook op. Lijkt ook wat meer te kreuken/deuken. Geen verbetering wat dat betreft tov gen 1. Hardware is wel iets netter.

Weet nu weer waarom ik die MN straps zo’n verademing vind. Na een week de nieuwe Seiko duiker op een ballistic Nylon nu de Marathon duiker op MN… De zachtheid.en soepelheid.

Heeft er nog iemand een MN strap te koop die bij olijfgroene Seiko duiker past?

@jehebtWATgekocht heeft een 21 mm te koop…

2 likes

We hebben contact gehad. Zoek een 20mm…

1 like

MN strap vrienden. Bij Erika bestel je op polsmaat, maar hoelang is vervolgens de band die je krijgt. Heb even gekeken bij de meest recent ontvangen strap en die lijkt 17cm + 6 cm = 23 cm. Wat is jullie ervaring?

Polsmaat doorgeven en het komt goed.[quote=“Stephannl, post:410, topic:135481”]
Wat is jullie ervaring?
[/quote]

Zo ziet een (gen. 1) Erika MN strap er uit na 1,5 jaar in afwisseling dragen met 1 ander horloge.

Schandalig, gewoon klaar voor de vuilnisbak dus.

Ik heb gisteren een bandje van the watch steward binnen gekregen. @Zulu hoe werkt dat ? De binnenkant zit veel te strak en de buitenkant weer te los, ik word er kriegel van. :see_no_evil:

1 like

Ziet er inderdaad niet uit :-1:

Zo zag laatst mijne groene m’n strap na wat trekken er ook uit. In de kliko… Nu gen2 om de pols.

Laten we hopen dat gen. 2 wat duurzamer is.

Erika durft daar in ieder geval langer garantie op te geven ,:laughing:

Kwestie van niet te strak aantrekken en gebruik maken van de rek in de band als je de haak “haakt”.

1 like

Weet ik niet meer… Heb ze allemaal verkocht. Ben tegenwoordig merktrouw geworden.

3 likes

Heeft iemand nog een zuludiver van Watchgecko liggen 20 mm ?

1 like

Die zijn nieuw nergens meer te koop volgens mij :cry:

1 like

Ik weet het, in de uitverkoop gingen ze toen voor een tientje dacht ik.
Daar heb ik er toen een aantal van gekocht maar die heb ik helaas ook weer verkocht. :see_no_evil:

Iemand hier met ervaring met gen 1 en gen 2 die kritisch durft te zijn?
Ik heb 4 gen 1’s gehad en die vond ik allemaal top. Droeg ze niet veel dus van slijtage geen last gehad.
Laatst een gen 2 gekocht (ondanks de inflatiecorrectie toch gedaan). Wat me opvalt is dat ie dunner is en daardoor/tevens meer ‘kreukt’.
Oogt veel ieler en minder duurzaam daardoor. Hardware is wel netter. Maar overall prefereer ik, los van de prijs, de gen 1.
Mijn gen 2 is overigens een (22mm) gele. Weet niet of de kleur nog uitmaakt…

Iemand anders vergelijkbare ervaring?

Bandje in kwestie:

2 likes