MN straps only

Nope, het enige waar je voor hebt gezorgd is dat ik de Pro weer een klein beetje meer wil :rofl:

Jaaah ziet er lekker uit! Thanks!

2 likes

Trident:

6 likes

Thanks! Heb je een grijze middenstreep zodat het matcht met de tekst of is het wit?

Grijze streep! Wit leek me zo fel.

1 like

Nu zijn het er wel genoeg :stuck_out_tongue_winking_eye:

10 likes

3 likes

6 likes

Heb MN aan de Willard hangen met een zeer betrouwbare sluiting. Ietsje elastisch draagt daardoor comfortabel

6 likes

707zeq

11 likes

:joy:

1 like

EZM1 MN strap combo :slight_smile:
(Let niet op de datum, oude foto :wink: )

11 likes

Allemaal Erika’s? Zijn ze echt zo goed vergeleken met de rest?

1 like

Mooi hoor!

Echt übercool

1 like

Als je een MN besteld krijg je dan de pushpins erbij? Ik zie dat namelijk nergens op de website staan. Of moet je dit ergens anders bestellen?

Worden niet bijgeleverd. Je kunt toch de oude hergebruiken?

2 likes

Top, goed om te weten. Ja dat zou inderdaad ook kunnen.

2 likes

Tja ik vond ze altijd aardig aan de prijs, dus wel eens imitatie besteld. :face_with_hand_over_mouth:
Maar na een paar weken ging de rek er wel een beetje uit.
Dan maar eens een echte proberen en ja dit elastiek is iets dikker, steviger en voelt toch echt beter aan.
Weet nog niet hoe dit zich in de toekomst gaat houden? Al blijf ik een gierige Hollander en het toch behoorlijk centen vinden voor zo’n bandje, maar koop dan wel weer makkelijk een horloge van 4K ofzo :rofl: :joy: :rofl: ach het blijft een rare hobby :wink:
Nu moet ik zeggen dat ik de banden van the Watch Stewart zeker kwalitatief net zo goed aanvoelen als die van Erika.

Met als voordeel dat je deze ook kan dragen zonder dat er stof onder je horloge zit, dus platter om de pols. Je kan er ook voor kiezen om deze te dragen zoals de MN dan heb je het voordeel dat als er een pushpen losschiet het horloge nog blijft hangen.
Al moet ik eerlijk zeggen dat dit bij mij nog nooit gebeurt is.

10 likes

Dankjewel voor de uitgebreide info! Hier kan ik wat mee…

Voor een nylon bandje van €80 zouden een paar extra pins niet misstaan…

1 like