MN straps only

Ze zijn kwalitatief erg goed. Maar een paar pins voor een luttel bedrag zou wel prima zijn.

1 like

Banden van the Watch Steward zien er goed uit! En met het voordeel van keuze uit 4 draag configuraties en diverse soorten band. Ik ga me erin verdiepen…

1 like

Goed. De band blijft stevig en wordt niet slap. Zelfs niet na een wasbeurt na de zomer.

1 like

Hoe gaat dat verzenden/importeren vanuit de US?
Moeilijk gedoe? Hoe lang duurt dat?

Wil er eigenlijk ook wel eentje proberen.

2 likes

Simpel. Bestellen, vrij snel binnen ( bij mij binnen 5 werkdagen).
Bij douane NL geeft DHL een bericht met de af te rekenen kosten (phb 25%) en kun je direct afrekenen.

2 likes

Ik heb nog een gloednieuwe grijze liggen. Voor 3 tientjes op de mat :muscle:

Kantoorkrijger combo :point_up_2:

5 likes

Mooie retro kleuren combinatie.

1 like

Welke uitvoering is deze band? Ik kijk op de site n er zijn drie “stofjes”, maar welke moet ik hebben?

1 like

pfffff, tijd geleden dat ik die besteld heb, maar die band zoals op de foto is volgens mij van de “Original Series”

Voor nu even de 1545 op een groene MN met beige streep .

6 likes

Er zijn verschillende uitvoeringen die ook anders bevestigd moeten worden even goed kijken. Er staan filmpjes op zijn site en anders op YouTube kijken.
Dus opletten verschillende soorten stof en verschillende bevestigingen, wel onder het horloge en niet etc.

1 like

Ik zou nu kiezen voor NIET onder het horloge.
Mijn EZM13 is al hoog en met twee stukken stof eronder wordt het een beetje teveel.

Misschien is deze uitvoering dan wel mooi.

2 likes

Dan heb je wel een stiksel aan de ene lugzijde en aan de andere zijde niet. Ik kreeg daar vlekken van.

5 likes

Dat moeten we natuurlijk niet hebben

2 likes

Of kans dat het dikke stiksel gaat irriteren…
Wel tof, keuze uit 4 configuraties.

Staat 'm helemaal niet gek!
Zat deze ook bij de keuzes in het Squale Only topic? Ik heb zelf nog een ‘vintage’ (groen met gele middelijn) in 20mm liggen. Misschien ook maar eens proberen op de 1521.

1 like

Ja, optie 7 was dat. Het zijn gewoon fijne bandjes die eigenlijk op iedere toolwatch kunnen .

1 like

Al 11maanden om de pols ; heerlijk bandje :+1:

7 likes

Ik ben ook fan hoor!
Heb er door de jaren heen al een stuk of 15 à 20 gehad … :see_no_evil:

Ik wil voor mijn Squale 1521 nog eens een zomerse oranje uitvoering proberen. Dat staat 'm waarschijnlijk heel lekker. De 20mm groene ‘vintage’ had ik gekocht voor mijn Marathon TSAR, dat was een supercombi. Ik heb ook nog een 22mm groen liggen met een lumed middenlijntje. Die heb ik op mijn Astron geprobeerd. Dat was qua uitstraling niet helemaal wat ik zocht, dus die gebruik ik niet.

1 like