Heb zojuist twee Original series besteld.
Ben benieuwd hoe lang het duurt vanuit de VS en of het zonder gedoe lukt.
Gaat snel en de heffingen worden door de koerier in rekening gebracht via mailtje. Komt goed!
Vanmiddag al een mailtje ontvangen dat de bandjes op de post zijn.
Maar ze zijn nog steeds in de USA.
Al 3 dagen in Miami.
Ik geef die bandjes geen ongelijk.
Veel beter weer daar.
Mijn bandjes zijn binnen, maar geen mail van koerier
Vind die bovenste erg gaaf!
Welke stof heeft jullie voorkeur bij de Stewards? Gewoon Nylon of TDM? Poly lijkt me in ieder geval te zacht. Ik vind Erika’s prima dragen en die zijn dacht ik van Nylon.
Ik ga een paar G series halen voor de Pelagos FXD.
Gr, Vigorelli
2 van nick mankey binnen via HF.
Weet iemand of ze safe zijn om mee te zwemmen?
De tan kleurige gaat waarschijnlijk weer weg. Is denk net te kort voor mij
Als nog niet te laat is check mijn opmerkingen hierover in Tudor topic.
Poly is erg zacht en rekt veel meer, ik vind het iedere keer wennen, en toch was het is de zomer wel fijn omdat ik horloge graag redelijk strak draag en dan niet hoef te verstellen omdat hij te strak komt te zitten wat ik met de nylon regelmatig moet doen.
Als je toch besteld zou ik bijv een poly bij doen om het zelf te ervaren maar voornamelijk voor de nylon gaan.
Na een jaar ofzo op de wachtlijst te hebben gestaan voor de FIF-Moonswatch kreeg ik 'm laatst eindelijk binnen. Van het horloge was ik niet zo onder de indruk, wel van de heel fijne “stealth”-parachuteband die erbij zat… zwart met witte streep, en PVD-hardware. Heel soepel. Er stonden alleen geen merkjes op, en niemand leek te weten waar ie vandaan kwam, of door wie hij aan het horloge was toegevoegd.
Toen ben ik gaan zoeken…
Tadaaaa, dit moet 'm zijn. Verkocht door “Jweskies” uit Australië, te koop op EBay, Etsy en hun eigen website. De prijzen zijn in aussie dollars dus vallen heel erg mee (15€ ongeveer).
Eergisteren kwam mijn pakketje, helemaal de wereld rond!
Geen importheffing, en erg snel verstuurd!
Ik moet zeggen dat ze heel goed zitten.
Hier op mijn Orient Ray:
Qua draagcomfort kunnen ze wedijveren met “MN” van Erika, zelfs met de “vintage”-lijn waar ik eentje van heb! Aanrader!
Dank voor de tip. Ik ga eens zoeken
Ik ook net bestelling geplaatst. Ben benieuwd