MN straps only

Haha yess :joy:

15 likes

Heerlijke straps,

Groot voordeel op vakantie is dat deze straps niet uitrekken, bij gewone nato’s gaat het horloge erg los om de pols zitten in het water. Deze rekken lekker mee ! :sunglasses::diving_mask:

11 likes

Vandaag mijn Sinn maar weer eens omgedaan en de zwarte MN strap verwisseld voor een groene MN strap. Kan de Sinn best hebben!

13 likes

Mooi spul. Dit bandje heb ik meer dan 4 jaar.

19 likes

Past er perfect op :ok_hand:!

2 likes

14 likes

12 likes

Staat tof op die Yema :ok_hand:

1 like

10 likes

Ja hè, valt mij ook helemaal niet tegen! Deze combi is prima. De stalen band is wel ook fraai trouwens, wel met een enorme versmalling (‘taper’) van 20 naar 16mm. Ik had niet verwacht dat ik dat mooi zou vinden, maar dat staat 'm ook goed! Beetje afwisselen dus.

Die je op jouw Smiths en Tudor hebt zitten zijn ook helemaal goed! Vind ik.

1 like

Oranje. Beetje nog aan het dubben of ik dit zelf wel een geslaagde combinatie vindt.

Er zitten op de CW63GMT-wijzerplaat oranje dots bij 5-minuten markers, de secondewijzer heeft een oranje tip en de GMT-wijzer is natuurlijk oranje.

10 likes

Helemaal lekker voor de zomer

2 likes

Geslaagd hoor! En kan in alle seizoenen…

1 like

6 likes

Thanks Dus ook geschikt voor natte herfstachtige zomers :wink:

Ook eens een Ali proberen :smirk:

Voor 1 tiende van de prijs, niet in 21mm. leverbaar dus een 22mm in de 21 lugs van de Pelagos :thinking:

6 likes

Heb ik ook, niet geweldig, rekt snel uit en hardware om lengte af te stellen schuift steeds en dus hangt ie na een half uur slap om je pols.

2 likes

Dat zei ze gisteravond ook…

Zonder gekheid. Erika’s in de zomer is ideaal
Heb nu ook weer een met gele striping voor de bb pro besteld.

5 likes

:rofl::joy::rofl::joy::stuck_out_tongue_closed_eyes:

Dan is een half uur nog lang.

1 like