Dat verwacht ik ook wel.
Deze besteld om te kijken hoe deze combi staat op de Pelagos.
De MN voelt ook wat steviger.
Het is wel een beetje luck of the draw met die van ali hoor. Ik heb er in het verleden ook een x aantal gehad. En van de 10 ofzo heb ik er nu 1 over die wel lekker blijft aanvoelen (geen Erika’s kwaliteit) maar zit wel prima. (Misschien heb ik die eens te lang in de zon laten liggen waardoor die wat stugger is geworden)
Maar er kan gewoon niet veel op tegen een Erika’s.
Materiaal is gewoon comfy. Droogt snel als het nat is geworden. Makkelijk schoon te houden.
Het kan net.
Ik heb deze MN in 22 ook voor mijn Sinn UX.
De Pelagos 39 staat hoog op mijn wishlist, dan weet ik dat deze band best kan.
Leuk!
Nieuw-Zeeland… Nice. Stukken beter dan (Oud-)Zeeland iig
Hahahaha ja dat sowieso stukje meer natuur ook wel.
En vanochtend in de brievenbus, de 20mm swick met het rondeel van de nederlandse luchtmacht op de sluiting.
Qua kleuren vind ik deze het leukst bij de onlangs aangeschafte Steinhart passen.
Ten opzichte van de (ondertussen al zo’n 6 jaar) oude vintage banden is de hardware wel verfijnd, nettere afwerking, de randen wat minder scherp en de band is ook een stuk beter (vind ik) dan de 1e generatie die werd verkocht.
Al met al een succes, maar er gaat voor deze ook nog een 20mm in vintage groen komen.
U bedoelt de Rolex?
Dat valt wel mee toch, als je 1% van de waarde van het horloge uitgeeft aan een band?
Goed punt… Maar blijft een beetje scheef dat deze MN strap evenveel kost als een custom made lederen band. Maar so be it, fijne band!
MN straps zijn dankzij de opties (hardware en stiksels) ook custom, en een Europees product. Geen idee of het personeel marktconform verdient, en nee ik heb geen aandelen.
Gefeliciteerd
Band staat ook echt