MN straps only

Heel tof die Sinn zo :+1:

1 like

Prima keuze voor de kleur van de middenstreep ook.

1 like

Erg mooi!

1 like

Ik had de band al en deze kleur (Original 2 tone) past bij veel kleuren.

Past niet helemaal lekker qua kleur, maar wat zitten die bandjes van Erika toch fijn.

4 likes

Bandenwissel :sunglasses:

8 likes

Ik heb deze Erika ontvangen voor mijn Spirit. Geslaagde combinatie vind ik zelf :slight_smile:

13 likes

NA: TSAR quartz met uitgedoofde tritiumbuisjes gecombineerd met een full black ops :sunglasses:

5 likes

Certina …

10 likes

Tudor

11 likes

Ik weet niet of ik dit hier kan posten of niet, maar ik probeer het gewoon:

Heb de nodige ervaring met Stewards, bevallen super vooral het gebrek aan de stof onder het horloge vind ik een plus. Nu wil ik echter een bandje wat Steward niet heeft dus ik zit aan die van Erika te denken.

Had een voorkeur nog steeds om geen stof onder de kast te hebben, maar ik vind niet mooi hoe Erika dat oplost. De oplossing van Steward kan je bij Erika ook toepassen als de stof lang genoeg zou zijn.

Maar goed ik dacht weet je wat ik doe, ik bestel een CNS en kijk hoe de stof onder de kast me nu in het echt bevalt en hoe de kleur combi die ik op het oog heb eruit ziet:

:heart_eyes:

6 likes

Maar geloof me. Dit is peren met appels vergelijken. Ik heb er ook een aantal van cns maar de stof van Erika is veel comfortabeler.

Archiefplaatje voor de sfeer

7 likes

Dat geloof ik, maar dat was ook niet mijn doel, mijn doel was puur hoe het me bevalt dat de stof onder de kast doorloopt.

1 like

Erika’s two-piece😎

8 likes

Ja wist ik, jouw foto’s hadden me overtuigd dat ik dit niet wilde :smile: :heart:

2 likes

Tof die gravering :sunglasses:

1 like

Ik begrijp niet waarom het bij de lugs dubbelgevouwen is. Maakt het nogal dik. Ik ga eens met een goedkoper CNS bandje wat uitproberen. Kom er op terug.

Merk/zie je niks van tijdens dragen, is wel lekker stevig…….

11 likes

Erg benieuwd hoe je dat beter en vooral prettig draagbaar krijgt. Zo’n rafel van het uiteinde lijkt me ook niet echt prettig tegen je pols.