Tof om te zien, nu heb ik al meerdere Erika besteld maar begrijp nu ook dat het wel eens een maand kan duren eer je eigen bestelling binnen komt bij drukke tijden.
15 maart besteld en zojuist T&T ontvangen.
Heel toffe combinatie zo
Matcht perfect hè
Zeker, maar ik denk dat ik de volgende toch een witte streep doe i.p.v. sand…
Iemand deze overnemen?
Toch denk ik dat ie morgen in de verkoop gaat. Sand lijntje vind ik net iets te ‘vintage’, ik denk dat wit me beter past.
Voor een tientje is Zulu je vriendje. Stuur ff PB
Misschien is het wel wat voor dat gele ding of anders dit incourante geval
Nice, de mijne is onderweg. Bandje dan he, niet de Rolex
Hahaha, t gaat ook om de bandjes hier
Mijne is gisteren verzonden……
Original met oranje streep/stiksel.
Tof
Op advies ook een MN strap gekocht. Na wat (dom van mij) geklooi met bevestigen….top!! Erg blij mee. Supercomfortabel en een mooie match met mijn Hamilton farcry
Dacht dat je voor een wit lijntje wilde gaan?
Mijn strap is nog steeds onderweg. Als hij binnen is zal ik wat posten
Ziet er goed uit! Wat was het “geklooi”? Dan kan ik dat vermijden
Gevalletje dom zijn en hem als zijnde een nato proberen te gebruiken. Tsja, dat gaat niet
Oranje lijntje geworden😜
Mijn strap is ook binnen. Ik had hem 07-04 besteld, 28-04 is hij verzonden en vandaag, 07-05 is hij binnen gekomen.
Ik heb de “Black Ops” met “Dark Grey” lijntje en de volgende specs:
lug width
20 mm
Stitching color
Strap matching
Wristsize
180 mm / 7.125 inch
Hardware
Bead Blasted
Slider type
Regular slider
Issue numbers print
No
Wat fotos:
Ik moet zeggen dat ik niet direct heel erg onder de indruk ben. De stof is wat stug en niet heel zacht. Het om doen is een beetje een gefriemel en het vastmaken van de clasp is een enorme pain in the ass. Heeft iemand daar nog goeie tips voor?
Bij dit RZE horloge zit, naast de titanium band, ook een elastische klitteband strap die in de eerste instantie lekkerder zit. Die ziet er alleen wat cheapie uit:
Ik ga de aankomende dagen de strap nog wat dragen en dan kom ik er layer nog eens op terug